"باد و گز" و نگاهی به اقدامات ایران درکنترل بیابان زدایی

ویژه برنامه "باد و گز" در روز جهانی بیابان زدایی از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۳۴۴۰۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، این ویژه برنامه ضمن اطلاع رسانی درباره زمینه بیابان و بیابان زدایی در کل ایران، به ارائه راهکارهایی به منظور مقابله با این معضل می پردازد. تعریف بیابان زدایی و بیابان زایی، اقدامات صورت گرفته جهت کنترل بیابان زدایی، گزارش از مناطق بیابانی در استان خوزستان، و گفت و گو با کارشناسان و صاحب نظران در حوزه بیابان زدایی، بخش های دیگر این ویژه برنامه را تشکیل می دهد.

آرش معصومی سردبیر، بهزاد بهادر تهیه کننده، راضیه طالب زاده گوینده و سمیه نجفی گزارشگر این ویژه برنامه هستند. مهندس غلامعباس عبدی نژاد مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری ایران، کارشناس این برنامه است.

"باد و گز" کاری از گروه فرهنگ و تمدن، از کانال اروپا پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ، از کانال آمریکا پنجشنبه ساعت 05:30 به وقت تهران برابر با ساعت 01:00 به وقت گرینویچ، و از کانال آسیا و اقیانوسیه چهارشنبه 07:00 به وقت تهران برابر با ساعت 02:30 به وقت گرینویچ و تکرارش همان روز ساعت 22:15 به وقت تهران برابر با ساعت 17:45 به وقت گرینویچ، شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها