ادامه تصویربرداری در اطراف تهران

همچون سرو خواننده خود را انتخاب کرد

حمید حامی برای تیتراژ سریال «همچون سرو» آواز می‌خواند. تصویربرداری این سریال در اطراف تهران ادامه دارد. انتخاب خواننده برای تیتراژ سریالی که هنوز آماده پخش نشده است، می‌تواند نشان‌دهنده این نکته باشد که تیتراژ برای سازندگان این سریال اهمیت دارد و از طرفی آنها تلاش دارند سریال همچون سرو را به پخش ماه رمضان شبکه 2 سیما برسانند، به همین دلیل همه کارها را طبق برنامه پیش می‌برند.
کد خبر: ۳۳۳۴۹۷

 این سریال را بیژن بیرنگ و مسعود رسام به صورت مشترک تهیه می‌کنند و کارگردان آن ایرج حبشی است.

داستان «همچون سرو» در روزهای جنگ و در یک اردوگاه جنگی می‌گذرد. روزی یک پزشک زن به این اردوگاه می‌آید؛ اما فرمانده با حضور زنان در جنگ مخالف است بنابراین تصمیم می‌گیرد او را به پشت خط مقدم جبهه برگرداند اما درست در زمانی که فرمانده خانم دکتر را سوار ماشین می‌کند تا او را برگرداند، خبر می‌رسد که دشمن جاده را بمباران کرده است.

خانم دکتر مجبور می‌شود در اردوگاه بماند و همین امر باعث می‌شود که او بتواند توانایی‌های خود را به فرمانده ثابت کند و نشان دهد که حضور پزشک در جنگ لازم است؛ حال این پزشک می‌تواند یک زن باشد یا یک مرد.

لاله اسکندری در سریال همچون سرو، نقش پزشک خانم را بازی می‌کند و پژمان بازغی، نقش فرمانده را. نام سریال را هم به این دلیل گذاشته‌اند همچون سرو؛ چون یکی از سربازان در اردوگاه از نهال سرو کوچکی نگهداری می‌کند. این نهال یادگار برادرش است که در جنگ شهید شده است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به رحیم نوروزی، صادق هاتفی، سیاوش خیرابی، مالک سراج و... اشاره کرد. فیلمنامه همچون سرو را علی خودسیانی نوشته و حسین احمدی مدتی است که تدوین آن را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها