مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران:

تمام رانندگان تاکسی بیمه می‌شوند

پیمان سنندجی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی باید تحت پوشش‌های بیمه قرار گیرند، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۳۲۶۹۶

به گزارش فارس ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین از ابتدای تیر تمام رانندگان تاکسی شهر تهران (که پلاک خودروی آنها «ت» است) به صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار می‌گیرند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای آنکه تمام رانندگان زیر50 سال تاکسی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند ، فراهم شده است و 10 درصد هزینه‌های بیمه به عنوان یارانه از سوی دولت پرداخت خواهد شد و رانندگان نیز باید 17 درصد از هزینه ها را پرداخت کنند.

سنندجی اضافه کرد: در حال حاضر از مجموع 80 هزار راننده تاکسی شهر تهران تنها حدود 19 هزار راننده تاکسی تحت پوشش قرار دارند و این بدان معناست که اکثر راننده‌های تاکسی بیمه نیستند اما با تمهیدات در نظر گرفته شده تمام رانندگان تاکسی باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند و شرکت‌های خصوصی نیز موظف‌اند ، اقدامات لازم را جهت بیمه شدن رانندگان خود صورت دهند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: با تأکید شهردار تهران ، از اول تیر تمام رانندگان تاکسی ساماندهی شده که سری پلاک آنها (ت) است به صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار می‌گیرند و رانندگان نباید هیچ گونه وجهی را به هیچ فردی بابت بیمه عمر و حوادث پرداخت کنند و در واقع تمام هزینه‌ های در راستای رفع مشکلات و رفاه حال رانندگان تاکسی توسط شهرداری تهران تأمین می‌شود.

وی افزود: از اوایل تیر رانندگان تاکسی باید به مناطق 22 گانه تاکسی مراجعه کنند تا کارت بیمه عمر و حوادث خود را دریافت کنند که جزئیات نحوه دریافت کارت‌ های بیمه عمر و حوادث راننده‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

سنندجی در ادامه از تحقق بیمه تکمیلی برای رانندگان با سن بالای 50 سال خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی که سن آنها بیش از 50 سال است نیز به صورت رایگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت تا بتوانند برای درمان بیماری های احتمالی از بیمه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تأکید کرد: به زودی شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه بیمه رانندگان تاکسی خواهیم بود و در گام بعدی تلاشیم خواهیم کرد تا تمهیدات لازم برای آنکه خودروی رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه بدنه و حوادث قرار گیرد، فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها