رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز در مراسم قدردانی از سه دهه تلاش متعهدانه محمد گلریز، از وی به عنوان هنرمند توانا و انقلابی کشور یاد کرد و گفت: اعتقاد، تواضع و اخلاص گلریز در کنار صدای زیبا و اجرای خوب، از وی چهره ای بی بدیل در عرصه ی هنر خلق کرده است.
کد خبر: ۳۳۱۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، آقای ضرغامی با اشاره به همراهی همیشگی این هنرمند شاخص با مردم در جریانات مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس افزود: بودن با مردم و همدلی با آنها نشان از اعتقاد عمیق این هنرمند به مردم و باورهای آنها است و مصداق این همدلی صادقانه اجرای سرودهای ماندگار و خاطره انگیزی است که هرکدام در جایگاه خود از ویژگی و صلابت خاصی برخوردارند.

رئیس رسانه ی ملی در ادامه به تواضع و مردمداری گلریز اشاره کرد و گفت: همراهی همیشگی با مردم و توجه به خواست و اراده آنها رمز ماندگاری این هنرمند است و خرسندیم که امروز پس از سه دهه تلاش متعهدانه، گلریز خدمت به مردم را افتخار خود می داند و این یعنی رمز ماندگاری گلریز در دل مردم.

در لوح تقدیر رئیس سازمان صدا و سیما به محمد گلریز آمده است:

هنرمند گرامی جناب آقای محمد گلریز

ایام بشکوه، به یادماندنی و خاطره ساز همه سه دهه گذشته باقی است. چون با هنر عجین شده است. شما خواندید، تا ایران سرافراز، روزهای خجسته و سپید پیروزی را همواره ببیند. صدای سرشار از غرور، شکوه و هنرمندی شما در جان و یاد این مردم قدرشناس، خواهد ماند.

محمد گلریز پس از دریافت لوح تقدیر خود خطاب به حضار که با شور و هیجان زیاد وی را تشویق می کردند گفت: از خداوند متعال می خواهم که تا زنده ام توفیق و سعادت این را داشته باشم که برای انقلاب، اسلام، ایران و اهل بیت بخوانم.

در این مراسم از خانم ژاله علو بخاطر بیش از 6 دهه فعالیت هنری در تلویزیون تئاتر و سینما و خانم ناهید تاج نیا گوینده پیشکسوت خبر نیز تقدیر شد.

خانم علو نیز در این مراسم گفت: خوشحال و سرافرازم که 62 سال در خدمت مردم کشور و هنر این مردم بوده ام و ناهید تاج نیا نیز با ابراز خرسندی گفت: فقط می توانم بگویم این اقدام شما خستگی 40 سال فعالیت مستمر خبری را از من دور کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها