به فردا کشیده شد

رقابت برای خرید سهام بانک صادرات

امروزشنبه بلوک پنج درصدی بانک صادرات در بازار سهام عرضه شد که با تداوم رقابت متقاضیان قیمت هر سهم به یکهزار و 560 ریال رسید بنا براین فردا رقابت از این قیمت ادامه می یابد.
کد خبر: ۳۳۰۸۶۳

مدیر بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : از صبح امروز و با عرضه پنج درصد دیگر از سهام بانک صادارت ایران به قیمت پایه هر سهم 1343 ریال در بورس ، رقابت خریداران آغاز شد و متقاضیان حاضر شدند به قیمت هر سهم 1560 ریال سهام بلوکی بانک صادرات را خریداری کنند اما به علت تداوم رقابت و پایان ساعت کاری تالار بورس ادامه رقابت به فردا موکول شد.

علی صحرایی گفت : چنانچه فردا نیز رقابت میان خریداران تداوم داشته باشد ممکن است رقابت تا پس فردا نیز ادامه یابد.

وی اظهار داشت : متقاضیان خرید بلوکی سهام بانک صادارت ایران اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که در اجرای تشریفات بورس و برای شرکت در رقابت خرید ؛ سه میلیارد تومان سپرده اند.

پنج درصد از سهام بانک صادرات ایران شامل 840 میلیون و 150 هزار سهم است که در اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و به صورت بلوکی برای فروش عرضه شده است.

عرضه اولیه سهام بانک صادرات برای کشف قیمت 19 خرداد پارسال در بورس انجام و در مدت شش دقیقه و به قیمت هر سهم 1001 ریال فروخته شد.

ارزش کل سهام بانک صادرات هنگام عرضه 1680 میلیارد تومان اعلام شد که با ورود آن به بورس ، سهم بانکهای خصوصی در بازار سرمایه کشوربه 63 درصد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها