کلنگ آغاز عملیات احداث قطعه نخست بزرگراه تبریز ـ نوار مرزی ارمنستان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی از نمایندگان تبریز در مجلس به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۲۸۰۳۳

به گزارش فارس از تبریز ، احمد علیرضا‌بیگی ، استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی قطعه نخست پروژه بزرگراه تبریز ـ نوار مرزی ارمنستان در مسجد جامع روستای اسپیران گفت: دولت تلاش می‌کند با ایجاد شرایط زندگی مطلوب و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید،‌ دلبستگی روستاییان و ساکنان مناطق محروم به زادگاهشان را افزایش داده و مانع مهاجرت بی‌رویه آنان به شهرها شود.

وی اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه دولت در سال‌های گذشته هم‌اکنون به ثمر نشسته و برخی از روستاها شاهد مهاجرت معکوس هستند.دولت مصمم است با وجود هجمه‌های گسترده، حرکتی که با محوریت عدالت گستری آغاز کرده است را ادامه دهد.

بیگی ، ایجاد بزرگراه تبریز ـ نوار مرزی ارمنستان را یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای دلگرم کردن روستاییان برای ماندگاری در زادگاهشان خواند و افزود: با به ثمر نشستن این پروژه بزرگ نتایج اثربخش آن در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصاد و گردشگری نمایان می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی ، بر استفاده از نیروهای بومی منطقه و اجرای طرح در مدت زمان پیش‌بینی شده تاکید کرد.

بیگی گفت: خروج شهرهای واقع در مسیر این بزرگراه از بن بست، کاهش تلفات رانندگی و تسریع در حمل و نقل جاده‌ای را از تبعات مثبت اقتصادی این طرح عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها