عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به صدور حکم بازداشت مهدی هاشمی از سوی دادستانی تهران گفت:‌این حکم به وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی تحویل داده شد تا این فرد را دستگیر کنند.
کد خبر: ۳۲۲۰۶۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،روح الله حسینیان نماینده تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازداشت حکم مهدی هاشمی نشان از عزم قوه قضاییه برای برخورد با سران فتنه است،گفت: ماجرای دستگیری مهدی هاشمی و صدور حکم بازداشت وی از آنجا شروع شد که در ایام نوروز خبر رسید که وی قرار است که به کیش سفر کند و با هواپیمای حامل خانواده خود به تهران برگردد.

حسینیان با بیان اینکه حکم بازداشت مهدی هاشمی به دادسرای کیش تحویل داده شد،گفت:‌ نسخه دیگری از این حکم در اختیار وزارت اطلاعات قرار گرفت و با توجه به اینکه مهدی هاشمی متوجه این احکام شد،سفر خود به ایران را لغو کرد.

وی با اشاره به عضویت ایران در پلیس اینترپل خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی می‌تواند اسناد و مدارک محل اقامت مهدی هاشمی را تحویل اینترپل دهد تا وی بازداشت و به مقامات ایرانی تحویل داده شود،البته هنوز نیروی انتظامی حکم بازداشت مهدی هاشمی را به اینترپل نداده است.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها