برنامه‌های نوروزی صداوسیما از نگاه نمایندگان مجلس

برنامه‌های نوروزی آموزشی و نشاط آور بود

تعدادی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با واحد مرکزی خبر نظرات خود را در مورد برنامه های نوروزی امسال صدا و سیما ابراز کرده و پیشنهادهایی نیز داده اند. هرچند که برخی از نمایندگان گفتند فرصت تماشای بسیاری از برنامه های نوروزی را نداشته اند.
کد خبر: ۳۱۸۷۰۴

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت : من با دید نقادانه نگاه می کنم از نظر من امسال برنامه های نوروزی متنوع و خوب بود .هم اموزشی بود هم نشاط آور.
 
آرین منش افزود: برنامه های رادیویی جمعه ایرانی ، رادیو معارف و رادیو قران نشاط بیشتری برای شنوندگان بوجود اوردند .

وی گفت : شبکه های تلویزیونی هم برنامه های مستند خوبی پخش کردند ضمن انکه فیلمهای سینمایی و سریالهای نوروزی شادابی ، نشاط و جذابیت خوبی در جامعه ایجاد کرده است . از تمام دست اندرکاران صدا وسیما سپاسگذارم .

تلاش صدا وسیما برای همگرایی و شادابی در جامعه

نماینده مردم کرمان در مجلس شوای اسلامی :‌ من برنامه ها را موفق نشدم ببینم اما امیدوارم برنامه ها در جهت همگرایی و همدلی باشد از سوی دیگر در جهت ایجاد شادابی و نشاط در عرصه اجتماعی و زمینه برای ایجاد تلاش مضاعف باشد.
 
کریمی افزود : امیدوارم این مهم را برنامه های صدا و سیما تأمین کرده باشند به نظرم تلاش مسئولان صدا و سیما هم همین است که این جنبه در برنامه ها پررنگ شود.اگر نگاهی گذرا به ظرفیت مملکت کنیم در بخش های مختلف اقتصاد، صنعت، معدن، کشاورزی، تجاری و گردشگری می بینیم ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد در مقابل کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست ما ظرفیت هایی داریم که می طلبد کار و تلاش مضاعفی صورت گیرد و ان شاء الله با نامگذاری امسال به این نام همت مضاعف کار مضاعف و تحقق این مهم همه اهتمام کنند.

صدا و سیما وظیفه خود را به خوبی انجام داد

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت : صدا و سیما وظیفه خود را به خوبی انجام داد و در همه فرصت های مختلف و موقعیت ها به تناسب مناسبت ها و برنامه ها خوب کار کرد.
 
حسن پور افزود: در خصوص عملکرد صدا و سیمای مرکز استان هم بنده نامه ای به جناب آقای ضرغامی دادم و تقدیر کردم و ان شاء الله در سال تلاش مضاعف، همت و کار مضاعف هم روند برنامه به خوبی با تلاش مضاعف دنبال شود.

وی گفت : ان شاء الله در سال جدید به فرمایش مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانند همانطور که تا به حال بوده اند و در ایام تعطیلات نوروزی بنده در حوزه های انتخابی خود یعنی سیرجان و بردسیر بیش از دهها روستا را سرکشی کرده ام.البته در سال جدید اولین استانی که ریاست محترم جمهور سفر می کند استان کرمان و شهرستان سیرجان است که به فال نیک می گیریم و ان شاء الله پشتوانه کار و همت مضاعف و جامه عمل پوشاندن به فرمایش رهبری عزیز باشند و ما در مجمع نمایندگان استان هم کما فی السابق و امسال بیشتر به دنبال آبادانی استان هستیم کما اینکه نقش صدا و سیما خیلی خوب بود و چهره های استانی که از استان فاصله گرفته بودند و می توانستند کمک به استان و شهرستان باشند به همت صدا و سیما فاصله آنها به استان کرمان نزدیک شد و این حرکت خوب و ابتکار مناسب صدا و سیما بود.

تنوع برنامه های نوروزی صدا و سیما قابل تقدیر است

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی گفت:ازفعالیت های اخیرصدا وسیما و برنامه های شاد ومتنوعی که همه مردم از شبکه های مختلف سیما دیدند قدردانی می کنم .

بختیاری افزود:بنده گذرا بعضی از برنامه ها را دیدم برداشتم این است برنامه ها متنوع بود.

او گفت: آرزوی موفقیت برای مسئولان صدا و سیما،درهمه زمینه ها و شاخه ها دارم و امیدوارم نقش اساسی و هدفمند که در قانون اساسی برای این رسانه در نظر گرفته شده است به نحو احسن پیاده شود.

سریال های نوروزی جذاب و مطابق با ذائقه مردم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت : سریال های "زن  بابا" و " چار دیواری " جذاب و طبق ذائقه مردم بود . از تمامی دست اندرکاران صدا و سیما تقدیر و تشکر ویژه می کنم.

جعفرزاده افزود: اعتراف می کنم که در صدا و سیما در این چند دهه یک تحول ریشه ای شاهد هستیم ،  صدا و سیما در جهت تأمین خواسته های ملت خودمان، تمام اقواممان، ملت هایی که جزو ایران زمین می شوند تلاش می کند.

امروزه می توانم بگویم که صدا و سیما  در میدان جنگ فرهنگی  به تنهایی جنگ می کند و این را بدون مبالغه عرض می نمایم و ان شاء الله باید کمک کنیم .

وی گفت : صدا وسیما در نوروز برنامه های خوب ، طنزآمیز و مطابق با ذائقه مردم داشت و همه پسندیدند ، ازجمله سریال های "زن بابا " و " چار دیواری ".این سریال ها مطابق با ذائقه مردم است جا دارد که از صدا وسیما تقدیر و تشکر کنم.

او تاکید کرد: درعین حال این گونه فیلم ها می تواند مردم را خوشحال کند و با ذائقه شان همخوانی داشته باشد و این برای صدا و سیما یک موفقیت بزرگ است و جا دارد که از تمامی دست اندرکاران صدا و سیما تقدیر و تشکر ویژه کنم.

از رسانه ملی قدردانی می کنم، برنامه ها خوب بود

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت : صمیمانه از دست اندرکاران رسانه ملی تشکر می کنم . سریال ها شاد و خوب بود.
 
یحیی زاده افزود: صدا و سیما چند سریال خوب و شاد تولید کرده که از لحاظ شادی بخشی به مخاطب کار خوبی است.البته بعضی از فاکتورهایی که بعضی از بزرگان نظام همواره روی آن تأکید داشتند ممکن است لحاظ نشده باشد اما به لحاظ هدفی که در این ایام داشتند که هم نگه داشتن و شاد کردن مخاطب است به هدف خود رسیدند.بعضی از این سریال ها که آخر شب پخش می شد را شخصاً دیدم و یکی دو مورد از اهل فن از نظر شادی بخشی نمره خوبی به تلویزیون و این شبکه دادند.

او گفت: رادیو هم در برخی مسافرت ها که گوش می دادم امسال کار جدید و جالبی داشت که باید تأسف خورد که همواره به دلایل مختلف اجتماعی رادیو مخاطب کمتری دارد.از تلاش صدا در زمینه های مختلف تشکر می کنم.

وی افزود : همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به عنوان همت مضاعف کار مضاعف نامگذاری کردند این همت دیده می شود.صمیمانه از دست اندرکاران این رسانه ملی تشکر می کنم و از کسانی که در بسیاری از برنامه ها وقت می گذارند صمیمانه تشکر می کنم.ظرفیت صدا و سیما اقتضا می کند که بیش از این بودجه برایش اختصاص داده شود.در سال گذشته صدا و سیما از همان ابتدای سال تا انتها برنامه هایی داشت که در 31 سال بعد از انقلاب در این حد وسیع برنامه مشاهده نشده بود.

برنامه ها بسیار کارشناسانه و دقیق بود

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه من دیدم ، حتی تا نیمه شب ، برنامه ها خوب و جذاب بود. در مجموع بسیار کارشناسانه و دقیق بود و مورد پسند قرار گرفت .
 
غضنفرآبادی افزود : در رابطه با برنامه های صدا و سیما در نوروز 89 مجموعاً برنامه های خوب، شاد و جذابی بود.چیزی که امسال مورد توجه من قرار گرفت این بود هر زمان که به برنامه ها نگاه می کردی تقریباً با برنامه های خوبی و جوان پسند مواجه می شدی.بخصوص فیلم هایی که پخش شد و برنامه های دیگری که بود در مجموع کار بسیار مناسب، جالب و خوبی را دست اندرکاران صدا و سیما انجام دادند.آنچه که من دیدم چه صبح، ظهر، عصر، شب و حتی نیمه شب برنامه های خوب و جذابی بود. در مجموع کار بسیار کارشناسانه، دقیقی بود و مورد پسند قرار گرفت.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری سال 89 را سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده اند و نقش صدا و سیما در این موضوع مهم است.برنامه هایی که صدا و سیما می تواند پیاده کند، انگیزه ای که می تواند ایجاد کند در فراهم کردن بستر این شعار بسیار مهم و حیاتی است و در بین همه نهادها و ادارات نقش صدا و سیما اولویت دارد.

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی افزود: نقش صدا و سیما نقش سازنده و مهمی است امیدواریم همه ما بتوانیم هم صدا و سیما، ادارات، ارگان ها، مسئولین و مردم در سال 89 یک جهش با همت و تلاش و کار مضاعف داشته باشیم در همه جهات به خصوص آن طور که مقام معظم رهبری فرمودند در بحث معنویات رسیدن به کمال انسانی و خدا از طریق شعاری که ایشان برای امسال انتخاب کرده اند.ان شاء الله مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی بتوانند و بتوانیم در این سال با این شعار که مقام معظم رهبری بیان کردند گام های مؤثر و عمیقی را در همه زمینه ها برداریم.

سریال ها جالب و برنامه ها پر نشاط بود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : سریال ها جالب و برنامه ها پر نشاط بود .
 
کرمی افزود : کاری که رسانه ملی در ایام عید انجام داد چه برنامه های سراسری و چه شبکه استانی از ویژگی های خوبی برخوردار بود، بهترین آن ایجاد نشاطی که مردم به خصوص در ایام عید به آن نیاز دارند که صدا و سیما در ایام عید برنامه های با نشاطی به مردم ارائه کند.

وی گفت: سریال زن بابا که من موفق شدم دیدم کار جالبی بود، برنامه های مستند و مجموعه برنامه هایی که از شبکه های گوناگون دیدم ویژگی هایی داشت.تنوع در فیلم های سینمایی که فیلم های خوبی بود، شبکه استانی کرمان کار خوبی کرده بود، قبل از عید با تک تک نمایندگان استان مصاحبه کردند راجع به زندگی نمایندگان و وضع خانوادگی ارتباط آنها با مردم چگونگی کارکردشان من چند برنامه را دیدم کار بسیار خوبی بود و ارتباط نمایندگان و مردم را به خوبی نشان دادند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته ای راجع به نامگذاری سال که همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شد این در مقوله دریچه ای به سوی امیدواری مردم به آینده کشور است خوشبختانه با پیشرفت ارزشمند کشور در برنامه های علمی، سیاسی، نظامی، دفاعی و اقتصادی و در همه زمینه ها داشته به گونه ای پیشرفته که تحلیلگران دنیا همه آن را بیان می کنند.

جامعیت برنامه های صدا وسیما برای همه اقشار

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : تحقیق جامع مخبر کمیسیون فرهنگ از اقدامات موثر رسانه ملی در نوروز 89 برنامه ها شاد و مفرح بود . برای همه اقشار و نیازها جامعیت داشت .
 
ستار هدایت خواه گفت: رسانه ملی و شبکه استانی دنا در برهه های مختلف سال 88 با وجود توطئه رسانه های بیگانه دشمن سربلند بیرون آمد و سال جدید را با تولید برنامه های امیدبخش، شادی آفرین و پرمحتوا آغاز کرد و محقق کننده منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه همت مضاعف و کار مضاعف است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: صدا و سیما با تشخیص درست در آغاز سال 1389 برنامه های متنوعی را طراحی، تولید و برای مردم عزیز، عرضه کرد که در جای خود قابل تقدیر و تشکر فراوان است و بنده هم به عنوان عضوی از ملت ایران و عضوی از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در این زمینه مسئولیت مستقیمی دارم لازم می دانم تشکر کنم به خاطر اینکه اولاً این برنامه ها شاد و مفرح بود.

او گفت: به هر حال بعد از یک دوره پر تنش فتنه آلود مردم ما نیاز داشتند به یک دوره سرور و شادی که با سریال های مختلفی که با زبان طنز آماده شده بود خوشبختانه ضمن اینکه لبخند را بر لبان مردم شجاع و با بصیرت ما نشاندند در عین حال پیام های خوبی را هم به مردم با ابلاغ کرد.بسیاری از مسائل اجتماعی رایج را با زبان طنز نقد و بعضی از آنها را که لازم بود تقویت کرد که از این جهت جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صدا و سیما همنشین خوبی برای مردم بود که در خانه هستند گفت: در سفر هم همسفر خوبی برای مردم عزیز ما بود و اطلاعات کافی در مورد وضعیت راهها، در مورد شرایط آب و هوایی و همینطور معرفی جاذبه های مختلف گردشگری طبیعی و تاریخی در اختیار ملت ما قرار دارد.من شاید برای اولین باری بود دیدم که در برنامه های صدا و سیما هم با زبان طنز و هم تحلیل برای عزیزان کودک و نوجوان مسائل سیاسی را تبیین کردند که در جای خود قابل تقدیر و تشکر است همچنین پوشش خوبی که برای اردوهای راهیان نور در این دوره توسط صدا و سیما انجام گرفت روحیه معنوی ایثار و شهادت را با زبان تصویر به خانه های مردم برد و دلهای مشتاقان این عرصه را دوباره به حرکت درآورد از کارهای خوب و ارزشمند صدا و سیما در ایام تعطیلات نوروزی بود .

وی تعمیق بصیرت سیاسی را از دیگر برنامه های قابل تقدیر صدا و سیما دانست و گفت: تحلیل مسائل سیاسی سال گذشته و همین طور مسائل بین المللی توسط تحلیلگران از اقدامات خوب صدا و سیما در این دوره بود. الحمدالله مردم رضایتمندی نسبتاً خوبی از فعالیت های رسانه های ملی و محلی در سال 1389 داشته اند.

برنامه ها نو، جذاب و پخته بود

نماینده مردم کهنوج ، منوجان ، رودبار و قلعه گنج گفت : جاذبه های شهرستانها به تصویر کشیده شد .برنامه ها نو، جذاب و پخته بود.
 
امیری افزود: تشکر از صدا و سیما به واسطه پخش برنامه های بسیار خوب در بخش های مختلف هم صدا و سیمای کشور و هم استان برنامه های جذاب خوب و مفیدی بود برای کسانی که وقت تماشا داشتند.

وی گفت : من برنامه های استانی را بعضاً دیدم در جهت معرفی جاذبه های شهرستان های استان، فرهنگ عمومی مردم، مراسم و مجالسی که مردم دارند به تصویر کشیده بود در بین مردم بینندگان زیادی داشت از برنامه ها مردم تعریف می کردند و برنامه های خوبی که صدا و سیما ارائه داد برنامه های نو، جذاب، پخته و کارشناسی شده بود.

نماینده مردم کهنوج ، منوجان ، رودبار و قلعه گنج افزود: امیدوارم سال به سال کیفیت کار بهتر شود امسال سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده سرلوحه کار همه ما قرار گیرد و صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه دارد که بتواند به عنوان رسانه ملی نقش مؤثری در عملی شدن این نامگذاری ایفا کند.

وی گفت : صدا و سیما می تواند روی فرهنگ کار در جامعه تبلیغ داشته باشد و کار و تلاش در همه منازل و خانه ها و روستاها نفوذ کند که این یک آموزه دینی است ما در روایات اهل بیت و قرآن سفارشاتی در این زمینه داریم که تلاش و کار باید انجام گیرد تا به هدف خود برسیم.

امیری افزود: رهبر انقلاب با درایت امسال را به این نام نامگذاری کرده اند چرا که دشمنان سعی دارند جلوی رشد و حرکت رو به جلو کشور ما را در زمینه های مختلف بگیرند ولی اگر ما به حرف و شعار رهبر راجع به مسائل توجه کنیم دشمنان حتماً شکست خواهند خورد. امیدواریم ما، مردم و مسئولین بتوانیم با کار و تلاش مضاعف نقشه دشمن را نقش بر آب کرده و هم عمل کنند به فرمایش مقام معظم رهبری.

صدا وسیما گرایش مردم به شبکه های خارجی را کم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا وسیما امسال با تولید و پخش برنامه های مناسب در نوروز اوقات فراغت مردم را به خوبی پر و گرایش انان را به دیدن شبکه های خارجی کم کرد .
 

رهبر با اشاره به اینکه توقع مردم از صدا وسیما تولید و پخش برنامه های متنوع ، شاد و پر محتوا است گفت : ما به عنوان نمایندگان مردم از صدا وسیما می خواهیم برنامه های شاد و پر محتوا و انقلابی برای مردم تولید کند.

"دارا و ندار " بیان کننده برخی از واقعیات اجتماعی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : برخی واقعیات اجتماعی در سریال"دارا و ندار "به تصویر کشیده شد.

علاءالدین بروجردی از برنامه ریزی بسیار گسترده صدا و سیما برای پرکردن اوقات فراغت مردم در نوروز قدردانی کرد .

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در پربارکردن اوقات فراغت مردم به ویژه در نوروز ، ساخت سریالهای شادی آفرین را با لحاظ کردن معیارهای جامعه اسلامی در غنای فرهنگی جامعه موثر دانست و گفت : شادکردن فضا و توجه به معیارهای اسلامی 2 بال هستند که اینگونه سریال ها را به اوج می رساند .

وی برنامه سازی تلویزیونی را کاری بسیار پیچیده و مشکل ارزیابی و ابراز امیدواری کرد : در سال همت مضاعف و کار مضاعف ، شاهد تحولات گسترده تری در رسانه ملی باشیم .

بروجردی نقش رسانه ملی را در مقابله باشبیخون فرهنگی بسیار مهم دانست و گفت : بار سنگین این عرصه را صداو سیما به عهده دارد .

برنامه های نوروزی رسانه ملی موفق تر از قبل

نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : رسانه ملی امسال در پخش سریال ها و برنامه های نوروزی موفق تر از قبل عمل کرد.
 
شهرزاد افزود : صداو سیما امسال با پخش برنامه های شاد و متنوع نشان داد که برای پرکردن اوقات فراغت مردم ارزش زیادی قائل است و تهیه و پخش اینگونه برنامه ها بعد از حوادث انتخابات برای تلطیف روحیه مردم ضروری بود.

محمد کریم شهرزاد گفت : شبکه اصفهان هم با توجه به حضور هنرمندان و اندیشمندان بسیار در این شهر باید نظرات ارزشمند این قشر را جویا و به برنامه سازان انتقال دهد تا آنان بتوانند برنامه هایی با محتوا و تنوع بیشتر برای مخاطبان بسازند.

وی در پایان با توجه به تحولات اقتصادی پیش رو گفت: صدا و سیما باید برنامه های اقتصادی با ادبیات ویژه برای اقشار مختلف جامعه ساخته و مردم را بیشتر با این تحولات تازه اقتصادی آشنا کند و اگر این برنامه ها در قالب فیلم و سریال تهیه و تولید شود تاثیرگذارتر و عامه فهم تر خواهد بود.

حرکت رسانه ملی در مسیر منویات رهبری

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : صدا وسیما تلاش کرد محورهای حکم انتصاب رهبری به رئیس رسانه ملی را در سریالهای تلویزیونی رعایت کند .

حجت الاسلام رسایی افزود : سازمان صداو سیما تلاش کرد منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در انتصاب مجدد آقای ضرغامی ، در سریال های تلویزیونی رعایت کند .

وی گفت : صدا و سیما در برنامه های نوروزی فضای با نشاطی برای بینندگان فراهم کرد .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : صدا و سیما نباید از سیاست بصیرت دهی خود دور شود .

حجت الاسلام رسایی همچنین برضرورت ادامه برنامه های متنوع سیاسی که پارسال آغاز شدتاکید کرد و گفت : مردم درکنار فضای با نشاط و سرگرمی به چنین برنامه هایی هم نیاز دارند .

ارتقاء کمی و کیفی برنامه های رسانه ملی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : امسال شاهد ارتقاء برنامه های صدا وسیما از نظر کمی و کیفی بودیم و به نسبت رضایت مردم جلب شد .

حمیدرضا فولادگر گفت : با آغاز سال جدید شاهد ارتقا کمی و کیفی در برنامه های رسانه ملی بودیم.

وی افزود : امیدواریم در سال کار مضاعف و همت مضاعف مسوولان این رسانه تبلیغی ، آموزشی و تفریحی بیش از پیش به برنامه ها عمق بخشیده و با ظاهری جذاب و متنوع مخاطبان این رسانه فراگیر را راضی تر کنند.

فولادگر گفت : بسیاری از مردم حتی برنامه های دید و بازدید خود را براساس برنامه های طنز و نشاط آور صداوسیما تنظیم می کردند .

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه دشمن با جنگ نرم و بکارگیری همه توانایی های روز افزون ارتباطی ، سعی در مخدوش کردن چهره نظام و تخریب اعتقادات مردم دارد گفت : صدا و سیما باید با حفظ ملاحظات خاص امنیتی و سیاسی خبرها و گزارشهای خبری را سریع تر به مردم منتقل کند که این کار می تواند برای اعتماد سازی برای مخاطبان بسیار موثر باشد و آنان خبرها و برنامه های شبکه های داخلی را بیشتر دنبال کنند و تحت تاثیر تبلیغات غلط شبکه های بیگانه قرار نگیرند.

فودلاگر افزود : صدا و سیما باید در بعد تولید و پخش فیلم و سریالهای فاخر تلاش بیشتری کند و با جذب کارگردانان و هنرپیشه های متعدد برنامه های پرمحتوا و غنی تر برای مخاطبان تولید و پخش کند.

نوآوری در برنامه های رسانه ملی تحسین برانگیز است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : نوآوری و تنوع در برنامه های امسال رسانه ملی تحسین برانگیز است .
 
حجت الاسلام حسن ملک محمدی برنامه های نوروزی صدا و سیما را متنوع ، جذاب و پرمحتوی اعلام کرد.

وی افزود : این برنامه ها با برخورداری از غنای مناسب فرهنگی فضای پرنشاطی را در جامعه به وجود آورد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود : صدا و سیما توانست اوقات خوبی را برای مردم فراهم کند.

وی تنوع فیلم های سینمایی و سریالهای طنز را مطابق با همه سلیقه ها دانست و گفت : تلاش رسانه ملی برای خبر رسانی و آگاه کردن مردم درباره سفرهای نوروزی نیز قابل تقدیر است .

برنامه های نوروزی، باب جدیدی در عرصه فرهنگی و هنری

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های نوروزی رسانه ملی باب جدیدی در عرصه های فرهنگی و هنری کشور گشود .
 
سید رمضان شجاعی عملکرد امسال صدا و سیما را در بخش های مختلف در مقایسه با پارسال جالب توجه و متنوع اعلام کرد و گفت : برنامه های محتوا محور رسانه ملی آینده خوبی را در عرصه های فرهنگی و هنری کشور رقم خواهد زد .

شجاعی افزود : توجه به مقوله های امید بخشی ، دین و اخلاق برای انتقال مفاهیم تربیتی در برنامه های نوروزی صداو سیما قابل تقدیر است .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : شبکه های استانی نیز امسال همگام با شبکه های ملی برای تحقق اهداف کلان فرهنگی کشور در برنامه های نوروزی گامهای موثری برداشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها