نوباوه در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

مجلس با نظارت جلوی مفاسدرا بگیرد

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با تاکید بر تقویت نظارتی مجلس گفت: مجلس باید با نظارت خود جلوی مفاسد را بگیرد.
کد خبر: ۳۱۶۴۰۶

بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به عزم قوه قضاییه برای برخورد با مفسدین اقتصادی و نامه 216 نماینده به رئیس قوه قضاییه جهت تقدیر در این زمینه گفت:حرکت قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار حرکت خوبی است و قوه قضاییه پا به عرصه مهم و سرنوشت سازی گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه وجود پرونده‌های مفسد اقتصادی به این گستردگی شایسته نظام نیست،گفت:در پشت پرده برخی از این پرونده ها جریانات سیاسی وجود دارند که متاسفانه تاکنون عزمی برای برخورد با این مفسدین وجود نداشت،ولی در حال حاضر قوه قضاییه نشان داده که تصمیم جدی برای برخورد با مفسدین دارد.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه آرمان انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری برقراری عدالت در جامعه است گفت:‌مجلس شورای اسلامی در بعد قانون گذاری و نظارت می‌تواند به کمک قوه قضاییه برای مبارزه با مفسدین اقتصادی بیاید.

نوباوه تاکید کرد:نظارت مجلس مهمتر از قانون گذاری است و مجلس می‌تواند در امر اجرای قانون و جلوگیری از حیف و میل بیت المال کمک شایانی به قوه قضاییه بکند.

وی افزود:مجلس باید سال آینده را سال نظارت بر دستگاه‌ها و نهادها قرار دهد تا بدینوسیله با قوه قضاییه در راستای مبارزه با مفسدین همکاری کند.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها