نایب رئیس فدراسیون فوتبال:

توصیه‌ای برای دستیاران قطبی نداریم

مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تایید کمبود نقدینگی در این فدراسیون از افشین قطبی و غلامحسین پیروانی سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید حمایت و تاکید کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال امید وجود ندارد.
کد خبر: ۳۱۲۰۸۴

مهدی تاج در مورد دستیاران قطبی و شایعاتی که این روزها در رسانه‌ها مطرح است، گفت: «قطبی خودش دستیارش را معرفی می‌کند و ما هم هیچ توصیه‌ای در این باره به او نداریم. در این میان حتی نام یکی دو مربی ایرانی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مطرح شده اما خود قطبی هنوز رسما چیزی به ما اعلام نکرده و در صورت اعلام، در اولین جلسه کمیته تیم‌های ملی، بررسی گزینه مورد نظر قطبی انجام خواهد شد.»

مدیر کمیته تیم‌های ملی درباره سرمربیگری غلامحسین پیروانی در تیم امید و شایعاتی چون خاتمه همکاری او و دستیارانش در پایان اسفندماه که قرارداد آنها به اتمام خواهد رسید، نیز عنوان کرد: «اصلا این طور نیست. فدراسیون فوتبال بسیار محکم پای غلامحسین پیروانی ایستاده است و شخصا احساس من این است که بهترین گزینه برای تیم امید اوست.»

تاج در ادامه از کمبود نقدینگی در فدراسیون فوتبال صحبت کرد و افزود: «سال آینده سال بسیار پرترافیک و شلوغی برای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان است. رقابت‌های مختلف آسیایی و مقدماتی المپیک، المپیک نوجوانان سنگاپور، بازی‌های تدارکاتی تیم‌های ملی، مقدماتی جام جهانی 2014 و بازی‌های آسیایی گوانگجو، جام ملت‌های آسیا در قطر و بسیاری رقابت‌های دیگر. دست کم برای این‌که فدراسیون فوتبال بتواند از عهده این رقابت‌ها و تدارکات تیم‌های ملی بربیاید 10 میلیارد تومان بودجه لازم است. امیدواریم که بتوانیم این بودجه را فراهم کنیم.» تاج اطمینان خاطر داد که رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های آسیا بدون هیچ مشکلی و با بهترین وضعیت در اصفهان برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها