60 برنامه انقلابی در شبکه 3

مخاطبان شبکه 3 سیما از 20 دی امسال با برنامه دینی «صبح و انقلاب» روز خود را آغاز کردند پخش این ویژه‌برنامه قرار است تا آخر امسال همچنان به جای برنامه زنده «صبح آمد» ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۳۱۱۳۱۰

برنامه «صبح و انقلاب» ویژه استان‌های مختلف کشور است که به گفته محمد کاشانی، تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه با هدف معرفی چهره‌های برجسته استان‌ها و تشکر از زحماتشان در طول پیروزی انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و دوران سازندگی، هر دو شب در یکی از استان‌های کشور تولید و پخش می‌شود.

کاشانی درباره اختصاص 2 شب برنامه برای هر استان هم گفت: ما روز اول را به معرفی توانمندی‌های هر استان و بررسی نقش آنها در دوران انقلاب اسلامی می‌پردازیم و روز دوم هم از 30 برگزیده استان با حضور استاندار، امام جمعه و مدیر مرکز صدا و سیمای آن استان تقدیر به عمل می‌آید.

اما یکی از شاخصه‌های مهم این برنامه جذاب، اجرای خوب رضا صفدری و محمد حسینیان از مجریان باتجربه صداوسیماست و با توجه به این‌که دو گروه برنامه‌سازی این برنامه را اداره می‌کند، رضا صفری با محمد کاشانی در یک گروه و محمد حسینیان هم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رحیمی در گروه دیگر به اجرای برنامه می‌پردازند.

صبح و انقلاب برنامه متنوع و جذابی است که ضمن معرفی هر استان ما را با آداب و رسوم و سنت‌ها و افتخارات بومی و منطقه‌ای آن استان‌ها آشنا می‌کند و جدای از این مهم استقبال خوبی از این برنامه در استان‌ها شده است، با توجه به جذابیت‌های بصری صبح و انقلاب نباید از مشکلات فنی و تولیدی این کار غافل بود که مسافت راه و سفر به استان‌های مختلف به دنبال خود مشکلاتی را به همراه دارد که گاهی مسیر عادی کار تولید را دچار مشکل می‌کند و دلیل اصلی کار با دو گروه مجزا و موازی هم بروز اشکالات احتمالی و رسیدن بموقع برنامه برای پخش بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها