مسابقه‌ای برای همه نسل‌ها

چقدر خوب است مایی که به نسل دوم معروفیم هنوز هم با افراد رسانه‌ای همراه هستیم که آنها را از کودکی تاکنون در کنار خود دیده‌ایم. هنوز هم آنها می‌توانند ما را به دنیای کودکیمان ببرند و بگذارند از آن لذت ببریم. یکی از این افراد رسانه ای مسعود روشن‌پژوه است که سال‌هاست مسابقه محله را برای شبکه‌2 اجرا می‌کند. روشن‌پژوه سال‌هاست که این مسابقه را روی آنتن می‌فرستد. سال‌هاست این برنامه را می‌بینیم اما از آن خسته نمی‌شویم چون این مسابقه سرشار از انرژی است چون مجری آن انرژی زیادی دارد. روشن‌پژوه شاید از لحاظ ظاهر از گذشته تاکنون تغییر کرده است اما روحیه‌اش همان روحیه قدیم است به همین دلیل توانسته برنامه خود را حفظ کند.
کد خبر: ۳۰۸۶۳۹

او زبان کودکان را می‌داند. او می‌داند زبان کودکی نباید فقط مختص به کلام باشد. کودک پر از تحرک است، دوست دارد آدم بزرگ‌ها توانایی‌های او را بشناسند و با صبر و حوصله آنها را تماشا کنند و برای این توانایی‌ها و خلاقیت‌ها به او جایزه بدهند و روشن‌پژوه همه اینها را می‌داند.

به همین دلیل با صبر و حوصله شیرین‌کاری‌های بچه‌ها را مقابل دوربین ضبط می‌کند و به آنها جایزه هم می‌دهد و گاهی از ته دل به این شیرین‌کاری‌ها می‌خندد اما بچه‌ها ناراحت نمی‌شوند چون می‌دانند در یک بازی شرکت کرده‌اند و اصلا انتخاب شده‌اند تا دیده شوند و بزرگ‌ترها را بخندانند تا ثابت کنند که دنیای کمدی و طنز آینده به آنها نیاز دارد. یکی دیگر از رموز موفقیت تهیه‌کننده و مجری مسابقه محله این است که خود را در مرز تهران محدود نکرده است. او به شهرستان‌ها می‌رود. برای او همه کودکان سرزمین ایران مهم هستند. روشن‌پژوه مجری‌ای است برای همه کودکان ایرانی؛ کودکان دیروز و کودکان امروز. در زمانی که گویا عصر و دوره مجریان طلایی به پایان رسیده، الگوبرداری از مجریانی مانند عمو قناد و روشن‌پژوه می‌تواند کودکان آینده را بدون مجری خاطره‌ساز نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها