رنکینگ جهانی پینگ‌پنگ اعلام شد

عالمیان در جمع 50 بازیکن امید جهان

کمیته‌ رنکینگ فدراسیون جهانی پینگ پنگ رده بندی بازیکنان جهان در تمامی رده‌های سنی در اولین ماه سال میلادی 2010 را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۴۱۵۹

به گزارش ایسنا ، همه ساله انتشار رنکینگ ژانویه ورزشکاران جهان با تغییرات اساسی در رده های سنی مواجه است. بالا رفتن سن بازیکنان و خروج آنها از رنکینگ جهان با باعث تغییرات زیادی در رده دیگر بازیکنان می شود این درحالی است که این تغییرات را در رده‌بندی بازیکنان بزرگسال مشاهده نمی کنیم.

نوشاد عالمیان که از سال میلادی جدید دیگر در رنکینگ جوانان نیست. او در ماه ژانویه با 19 پله صعود نسبت به ماه پیش در رده 47 جهان در بین امید‌ها قرار گرفت و در اولین گام به جمع 50 بازیکن برتر راه یافت. شایان ملکی و امین میرالماسی ملی پوشان سابق جوانان نیز در رده بندی امیدها صعود کردند. ملکی با 72 پله صعود در جایگاه 410 قرار گرفت و امین میرالماسی نیز با 66 پله صعود در مکان 814 ایستاد . در رده بندی امیدهای جهان 992 بازیکن حضور دارند.

در قسمت جوانان با خروج نوشاد عالمیان از این رده حالا علیرضا ملارجبی سکان اولی جوانان ایران در رنکینگ جهانی را بدست گرفت. بازیهای درخشان ملارجبی در سال 2009 در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سنگاپور ، پوروتور جهانی هند و بازی های بین المللی فجر در قزوین باعث صعود رو به رشد این بازیکن در رنکینگ جهانی شده است.

ملارجبی که در ماه گذشته در رده 301 جهان قرار داشت در رده بندی جدید با 91 پله صعود در مکان 210 ایستاد. نیما عالمیان دیگر ملی پوش جوان کشورمان نیز با 93 پله صعود در جایگاه 235 قرار گرفت. محمدعلی روئین تن در جمع بازیکنان جوانان جهان 123 پله بالا آمد و در رتبه 507 جای گرفت.

در رده نوجوانان پوریا عمرانی نوجوان ملی پوش ایران 93 رده ارتقاء داشت. او با این صعود در رده 93 نوجوانان جهان ایستاد.

در رده بزرگسالان ، محمدرضا اخلاق پسند همچنان نفر اول ایران در رنکینگ جهانی است. او در ماه ژانویه 2 پله نزول کرد و در رده 277 قرار گرفت. مهران احدی دیگر ملی پوش کشورمان نیز یک پله نزول داشت و در رتبه 311 جای گرفت . نوشاد عالمیان نیز در رده بزرگسالان 3 پله سقوط کرد و در مکان 319 ایستاد . در میان ملی پوشان کشورمان فقط واحد مالمیری صعود کرد. او با ارتقاء 5 پله ای در جایگاه 575 قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها