در آستانه دوازدهمین سالگرد تاسیس شبکه

مدیر جدید شبکه جهانی جام‌جم فعالیت خود را آغاز کرد

مدیر جدید شبکه جهانی جام‌جم پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه در شبکه جام‌جم، فعالیت خود را در این شبکه آغاز کرد.
کد خبر: ۲۹۹۹۵۲

به گزارش فارس، در آستانه دوازدهمین سالگرد تأسیس شبکه جهانی جام‌جم، آئین خوشامدگویی به مدیر جدید شبکه جهانی جام‌جم و بدرقه مدیر سابق این شبکه در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد.

بنا بر این گزارش ، در این آئین سعید فانیان مدیر سابق شبکه جهانی جام‌جم با خوشامدگویی به مجید رجبی معمار مدیر جدید این شبکه، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در طول دوره 7 ساله مدیریت خود در شبکه جهانی جام‌جم، به معرفی مدیران سایر قسمت‌های شبکه پرداخت.

وی همچنین برای مدیر جدید شبکه با دارا بودن سوابق ممتاز مدیریت فرهنگی آرزوی موفقیت کرد.

مجید رجبی معمار مدیر جدید شبکه جهانی جام جم نیز ضمن ابراز تشکر از الطاف مدیر سابق این شبکه، توجه مدیران را به فرازهایی از حکم مقام معظم رهبری به رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران معطوف و خاطرنشان ساخت: پرداختن به دین مداری، آگاهی بخشی، ترویج ارزش‌های اخلاقی و امیدبخشی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور از اولویت های شبکه جهانی جام جم است.

وی همچنین با بیان فعالیت های فرهنگی خود در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: موضوعات بسیار مفید و تأثیرگذار برای ساخت فیلم و سریال با محوریت ایرانیان خارج از کشور و با هدف حفظ و تقویت فرهنگ ملی، اسلامی و حفظ و گسترش ارتباطات این دسته از ایرانیان با سرزمین مادری خود، وجود دارد که فعالیت در این حوزه، از جمله برنامه‌های آینده شبکه جهانی جام‌جم است.

در این دیدار مولایی قائم مقام مدیر شبکه جهانی جام‌جم به نیابت از سایر مدیران ضمن تشکر از حضور موثر و خدمات ارزنده فانیان در طول مدیریت 7 ساله در شبکه جهانی جام‌جم، به مدیر جدید شبکه خیرمقدم گفت و از تلاش و تعهد و پرکاری ایشان یاد کرد و خاطر نشان ساخت با چنین خصوصیاتی، آینده شبکه جهانی جام جم بسیار روشن است.

در پایان این آئین، هدایای مدیران شبکه جهانی جام‌جم و مدیر جدید شبکه به سعید فانیان تقدیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها