در شبکه جهانی سحر

مستند ایران، سرزمین مردمان اصیل آماده پخش شد

برنامه «ایران، سرزمین مردمان اصیل» به تهیه کنندگی «امیرهوشنگ دارایی» به زودی روی آنتن سیمای آذری شبکه جهانی سحر می‌رود.
کد خبر: ۲۹۹۷۶۸

به گزارش فارس ، این برنامه زنده ترکیبی که هم اکنون مراحل ساخت تیتراژ و وله را سپری می‌کند ، با محورهای موضوعی فرهنگی - اجتماعی به عنوان محورهای اصلی و بنا به ضرورت محورهای اقتصادی - سیاسی در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای می‌کوشد تا بازتاب دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... به تصویر بکشد.

پلاتو مجری و معرفی موضوع و میهمان برنامه، گفت‌وگو با کارشناسان پیرامون آخرین و جدیدترین تحولات و رویدادهای فرهنگی - اجتماعی و بعضا اقتصادی - سیاسی ایران ، پخش وله‌های تصویری مرتبط، گزارش تولیدی مرتبط با موضوع برنامه به صورت پخش تصویر نریشن و مصاحبه با کارشناسان مربوطه، پخش نماهنگ با موضوع ایران به زبان آذری یا زیرنویس آذری و همچنین تصویر نریشن مرتبط با موضوع برنامه از جمله آیتم‌های متنوع این برنامه هستند.

اجرای این برنامه را «عبدالله بحرالعلومی» برعهده دارد و از جمله عوامل این برنامه می‌توان به مترجم: غلامرضا صفوی ، تدوین‌گر: سیدمحسن موسوی، تصویربردار: سعید شاهچراغ ، ساخت تیتراژ و وله: رضا صفاری و دستیار تهیه: حسن سیف اللهی اشاره کرد.

«ایران ، سرزمین مردمان اصیل» از 17دی‌ماه جاری در روزهای پنجشنبه از ساعت 18 تا 19 روی آنتن سیمای آذری شبکه جهانی سحر قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها