600 خانوار کهنوجی در محاصره سیل

فرماندار کهنوج با اشاره به اینکه بیش از 600 خانوار در شهر کهنوج همچنان در محاصره سیل قرار دارند گفت: آب و گل و لای در هفت محله کهنوج به ارتفاع 1.5 متر بالا آمده است.
کد خبر: ۲۹۹۲۲۰

عباس اطمینانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بروز سیلاب علاوه بر روستاها و شهرهای مختلف شهرستان کهنوج شهر کهنوج را نیز در برگرفته است بطوریکه هم اکنون 600 خانوار در این شهر در محاصره سیل قرار دارند و آب و گل در هفت محله مرکزی شهر کهنوج به ارتفاع 1.5 متر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: هم اکنون 10 اکیپ در مناطق مختلف شهر کهنوج درحال رفع مشکل و بازگشایی کوچه ها هستند اما به دلیل حجم بالای خسارات این میزان نیروی امدادی جوابگوی نیاز آسیب دیدگان نیست.

فرماندار کهنوج، کمبود کامیون، لودر، دستگاه های لجن کش و پمپ آب در این منطقه را مشهود دانست و خواستار ارسال امکانات مورد نیاز این شهر شد.

وی افزود: همچنان منازل بسیاری در این شهر دچار آبگرفتگی هستند.

این درحالی است که بنا به اعلام اداره کل هواشناسی کرمان بارش باران در این مناطق از اواخر امروز آغاز می شود و احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر شهری و بین شهری وجود دارد.

اداره جهاد کشاورزی کرمان نیز به کشاورزان هشدار داد به دلیل احتمال بروز سیل تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت انجام دهند.

درحالی در کهنوج تنها طی دو روز 103 میلیمتر باران باریده است که متوسط بارندگی سالانه این شهر 203 میلیمتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها