دندانپزشک قلابی تحت تعقیب پلیس

گروه حوادث: دندانپزشک قلابی به بهانه سرمایه‌گذاری پس از کلاهبرداری از مشتریان خود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. به گزارش پلیس آگاهی، از اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری تعدادی از شهروندان تهرانی در محدوده خانی‌آبادنو ضمن مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 16 بعثت طی شکوائیه‌ای اعلام کردند: شخصی به نام دکتر عباس رفیعی که مدتی است در خیابان ماهان خانی‌آبادنو و در یک ساختمان پزشکان مطب دندانپزشکی داشته، مبالغی را تحت عنوان سرمایه‌گذاری در شرکت واردات تجهیزات پزشکی از ما دریافت و عنوان کرد که به صورت ماهانه مبلغی را به عنوان سود سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد کرد، اما پس از چندین ماه وعده و وعید متوجه شدیم که وی مطب خود را تعطیل کرده و متواری شده و آدرسی نیز در اختیار ما نمی‌باشد.
کد خبر: ۲۹۷۵۶۹

با دستور میرزازاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 16 بعثت، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباختگان که تاکنون تعداد آنها در این پرونده به 10 نفر رسیده است در مقابل کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی اعلام داشتند: دکتر رفیعی مبالغی از دو تا 22 میلیون تومان را از ما دریافت کرده و قرار گذاشته بود که در صورت طولانی شدن زمان افتتاح شرکت مورد نظر سود مبالغ سرمایه‌گذاری را به صورت ماهانه پرداخت کند که برای جلب رضایت ما مبالغی را نیز به عنوان سود سرمایه‌گذاری در مدت دو الی سه ماه پرداخت کرده بود که همین امر باعث شد تا تعداد افراد سرمایه‌گذار افزایش یابد.

یکی از نتایج تحقیقات کارآگاهان حاکی است متهم فقط در مقابل اصرار تعداد کمی از ده مالباخته شناسایی شده قرارداد مالی و کاری منعقد کرده و با مابقی هیچگونه قراردادی تنظیم نکرده است. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد، عنوان دکتر عباس رفیعی مورد استفاده از سوی متهم جعلی بوده و هویت واقعی وی مجتبی. ع ( متولد 1350 ) است که مدتی نیز به عنوان دانشجوی دندانپزشکی تحصیل کرده اما از این‌که وی تحصیلات خود را به پایان رسانیده باشد، در حال بررسی کارآگاهان می‌باشد. همچنین با این فرض که متهم تحصیلات را به پایان برده باشد از این‌که وی با هویت جعلی اقدام به دایر کردن مطب کرده است.

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر فوق عنوان کرد: با توجه به ارتکاب دیگر جرایم احتمالی از سوی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی آقای میرزازاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای بعثت صادر شد تا شاکیان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها