تعقیب و گریز با سارقان اتوبوس‌سوار

گروه حوادث: 2 سارق سابقه‌دار که در پی آزادی از زندان، با یک دستگاه اتوبوس در شرق تهران تردد می‌کردند و لوازم داخل خودروهای کمپرسی و کامیون را به سرقت می‌‌بردند، با تعقیب و گریز پلیس آگاهی دستگیر شدند. سرهنگ رهبریان، رئیس اداره 20 آگاهی تهران با اشاره به دستگیری این دو متهم گفت: ساعت 30/2 بامداد دهم آبان‌ماه، ماموران انتظامی پایتخت، هنگام گشتزنی حوالی مسعودیه متوجه یک دستگاه اتوبوس شدند در حالی که سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو در تعقیب آن بودند و فریاد می‌زدند، سرنشینان آن خودرو دزد هستند.
کد خبر: ۲۹۲۱۹۳

ماموران نیز به موضوع مشکوک شدند و اتوبوس را تعقیب کردند و با اخطارهای پی‌درپی از راننده خواستند خودرو را در حاشیه اتوبان متوقف کند، ولی او بر سرعت خود افزود و متواری شد که ماموران در ادامه با شلیک چند تیر به سوی خودرو، قصد متوقف کردن آن را داشتند و تیراندازی باعث پنچر شدن یکی از چرخ‌های اتوبوس شد.

راننده اتوبوس همچنان به مسیر خود ادامه داد تا این‌که پس از برخورد با گاردریل بزرگراه و تصادف با چند خودرو در سه‌راهی ورامین کهریزک متوقف و 2 سرنشین آن دستگیر شدند.

با انتقال این 2 مرد به نام‌های جمال و مهدی به اداره 20 آگاهی تهران، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و گفتند پلیس به اشتباه آنها را دستگیر کرده است.

به دنبال انکار متهمان، ماموران به تحقیق از سرنشینان خودروی پژو که در تعقیب اتوبوس بودند، پرداختند و یکی از آنها گفت، 2 متهم بازداشت‌شده، روز حادثه قفل و زنجیر خودروی کمپرسی او را که مقابل منزلش در تهرانپارس پارک شده بود، باز کرده و اموال داخل آن را به سرقت برده‌اند.

به دنبال اظهارات شاکی، 2 متهم مورد بازجویی دوباره قرار گرفتند و به جرایمشان اعتراف کردند.

در تحقیق از 2 مرد سارق معلوم شد، آنها بتازگی از زندان آزاد شده‌اند و با یک دستگاه اتوبوس در شرق پایتخت تردد می‌کرده و پس از شناسایی خودرو‌های کامیون و کمپرسی پارک شده در خیابان‌ها، قفل و زنجیر آنها را تخریب و اموال داخل آن را که شامل باتری، جک و ابزار‌آلات و جعبه آچار بوده، به سرقت می‌برده‌اند. متهمان پس از اعتراف به ده‌ها فقره سرقت، با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 4 تهران روانه بازداشتگاه پلیس شدند، در حالی که تحقیق از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها