ایسنا: یکی از مدل‌های لباس کشور چین که همیشه همراه یک سگ خود روی صحنه نمایش می‌آمد، حال جای خود را با او عوض کرده است و سگ مدل روی صحنه حرکت می‌کند و صاحبش فقط او را همراهی می‌کند. مبلغ کرایه این سگ برای حضور دو ساعته‌اش در شوی لباس، 70 هزار دلار معادل 70 میلیون تومان است.
کد خبر: ۲۸۸۶۹۱

آسوشیتدپرس: یک اسب آبی ولگرد در نایروبی، بعد از آسیب رساندن به مزارع کشاورزی و کشاورزان این منطقه، توسط ماموران محیط زیست کنیا مهار شد. این اسب آبی ظاهرا برای انتقام گرفتن از انسان‌ها به کشاورزان حمله کرده است، چرا که شکارچیان ناشناس بچه او را دزدیده بودند. به گفته یکی از ماموران محیط زیست کنیا، اسب آبی حیوانی لجباز است که اگر بچه خود را از دست بدهد، به مدت طولانی اعتصاب غذا می‌کند یا این‌که در صورت داشتن توانایی، عامل حمله را از بین می‌برد.

مهر: کشاورزان تایلندی به دلیل نامهربانی دریا با کشورهای آسیای شرقی، دیگر حاضر نیستند امواج دریا را ببینند.

به نوشته روزنامه پوکت پست تایلند، کشاورزان تایلندی بارها شاهد پیشروی آب دریا بوده‌اند، به همین دلیل قسمت زیادی از زمین‌های کشاورزی آنها زیر آب رفته است. از این‌رو کشاورزان تصمیم گرفتند با کار گذاشتن تنه بامبو در سواحل تایلند، مانع از پیشروی آب دریا شوند. کشاورزان دیگر از امواج دریا گریزان هستند و ترجیح می‌دهند با کاشتن نی‌های خشک و ضخیم بامبو روی زمین، به حفاظت از محصولات خود بپردازند.

مهر: آژانس‌های مسافرتی اتریش با ایده‌های نوین، به جذب گردشگر پرداخته‌اند و با برگزاری تورهای ویژه بازدید اماکن تاریخی به صورت مسابقه دوومیدانی، مردم سراسر دنیا و کشورشان را به شرکت در آن تشویق کرده‌اند. شاید ظاهر برگزاری مسابقه ساده به نظر برسد اما زمانی که آمار شرکت‌کنندگان خارجی در این رقابت نصفه‌روزه بالغ بر 30 هزار نفر اعلام می‌شود، آن را بی‌فایده و بی‌هدف توصیف نخواهید کرد. از هر شرکت‌کننده، مبلغ 20 یورو دریافت شده است و در صورت تمایل آنها به صرف غذا نیز باید 10 یوروی دیگر بپردازند که در کمترین حالت، 600 هزار یورو سود نصیب برگزارکننده مسابقه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها