ایسنا: محققان و دانشمندان محترم، همه دنیا را ول کرده‌اند و چسبیده‌اند به پژوهش‌های عجیب و غریبشان. حالا در یک پژوهش جدید، دانشمند‌ان توانسته‌اند اعداد و ارقام را درون مغز انسان‌ها ببینند. این به این معنی است که دانشمندان محترم با تحلیل دقیق روی فعالیت مغز می‌توانند بگویند که فرد مورد نظرشان دقیق چه شماره‌ای را دیده است.
کد خبر: ۲۸۷۱۶۱

 مهر: پژوهشگران انگلیسی بتازگی دریافته‌اند موسیقی‌های پخش شده در زمان جنینی نوزادان و در سال نخست تولدشان، بهترین لالایی هنگام خواب آنهاست. پژوهشگران انگلیسی همچنین متوجه شده‌اند که والدین این نوزادان با پخش این موسیقی‌ها نه‌تنها می‌توانند روحیه کودکانشان را شاد نگه‌ دارند، بلکه دفعات بیخوابی‌های زمان نوزادی‌ فرزاندشان را نیز کاهش می‌دهند.

 گاردین: بنابر گفته‌ محققان انگلیسی، گاوهای دارای نام، سالانه ‌4/3 درصد بیشتر شیردهی دارند. دلیلش هم این است که‌ گاوها دوست ندارند تنها به‌ عنوان یک گاو به آنها نگاه‌ شود، بلکه‌ از توجه‌ ویژه‌ انسان‌ها به‌ آنها لذت می‌برند که‌ این امر خود بر میزان شیردهی‌شان تأثیرگذار است.

 بی‌بی‌سی: بازیکن باسابقه فوتبال انگلیس، برای تغییر لهجه و گویشی بهتر به کلاس آوازخوانی می‌رود. این بازیکن پرآوازه کسی نیست جز دیوید بکهام. به نوشته بی‌بی‌سی او قرار است در اوقات فراغت در کلاس آوازخوانی شرکت کند تا بتواند از صدای‌ بهتری برخوردار شود.

 جهان: شوخی، شوخی با بن‌لادن هم شوخی! اسامه از آن آدم‌هایی است که حتی اگر در اروپا در مورد آن شوخی هم کنید، کلی گرفتاری به همراه دارد. نمونه‌اش یکی از نمایندگان سرشناس انگلیسی که به خاطر یک شوخی معمولی در مورد بن‌لادن از طرف مسوولان امنیتی فرودگاه انگلیس متوقف شد. قضیه از این قرار است که او با شوخی به ماموران امنیتی فرودگاه گفته بود که اسامه بن‌لادن ساک او را برای سفر بسته بود.

 مهر: بچه گوریل باغ‌ وحش استرالیا که بتازگی 6ماهه شده، می‌تواند صدای آواز کودکانی را که برای تماشای او به مرکز نگهداری از حیوانات می‌‌آیند، تقلید کند. ناش 6 ماهه، فرزند گوریل معروف استرالیا «جان‌تن» است که در کودکی می‌توانست حرکات موزون انجام دهد. ناش کوچولو با شنیدن صدای آواز و شادی کودکان بازدیدکننده روی دو پایش می‌ایستد و با تقلید صداهایی که می‌شنود توجه عابران را به خود جلب می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها