تابناک: عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس در برابر شعارهای هواداران در هفته‌های اخیر گفت: نمی‌خواهم مردم و تماشاگران که سرمایه‌های اصلی ما هستند از من تعریف کنند یا برای من شعر بسازند. فقط می‌خواهم به پرسپولیس احترام بگذارند و هر چه دوست دارند به من فحاشی کنند.
کد خبر: ۲۸۴۱۰۷

مهر: «تمام اعضای خانواده‌ام که برخی در آرژانتین اقامت دارند،‌ با من تماس گرفتند و به خاطر قهرمانی‌ام در یک دوره مسابقات ساحلی فوتبال به من تبریک گفتند. در این میان پدرم هیچ کاری نکرد.» گوینده این جملات، فرزند دیه‌گو مارادوناست. فرزند 22 ساله او حسابی از پدرش دلخور است. او گفته: «بعد از این هم نتایج تاسف‌بار تیم ملی آرژانتین پیش آمد که باعث ناراحتی عمیق هموطنانم شد. من هم ارتباطم را با او قطع کردم و الان در وضعیت قهر بسر می‌برم.» این اظهارات در حالی از جانب مارادونای جوان بیان شد که او از مدت‌ها قبل با پدرش مشکلات زیادی داشته و مناسباتشان هیچ‌گاه شکل معمول پدر و فرزندی نداشته است.

فارس: محمد مایلی‌کهن دارد جور نبود مربیان خبرسازی مثل فیروز کریمی، اکبر میثاقیان، نادر دست‌نشان و حتی مجید جلالی در لیگ را می‌کشد. او بعد از تساوی تیمش در اهواز بیشتر در مورد علی کفاشیان، ریاست فدراسیون فوتبال گفت: «من هم می‌گویم کفاشیان پسر خوبی است، اما کفاشیان باید به خاطر مردم با نوشتن دو خط استعفا از فوتبال برود زیرا تمام امکانات و بودجه خوبی در اختیار کفاشیان بود، اما او نتوانست از این امکانات استفاده خوبی کند. رشته اصلی او دو‌ومیدانی است و باید در این رشته فعالیت می‌کرد بنابراین بهتر است کفاشیان استعفا بدهد و از فوتبال برود.»

مهر: یعقوب توکلی، رئیس گروه مطالعات تاریخ وزارت آموزش و پرورش از آغاز تغییرات جدید در کتب تاریخ مقاطع راهنمایی و متوسطه خبر داده و گفته است: «در تغییرات جدید، تاریخ‌نگاری‌های نظامی و پادشاهان از کتب تاریخ این مقاطع تحصیلی حذف می‌شود. کتاب‌های تاریخ جدید این دو مقطع با رویکرد فرهنگی و تمدن‌پرور جایگزین تاریخ‌نگاری‌های سیاسی و نظامی پادشاهان و جنگ‌ها می‌شود. البته این تغییرات در کل متون تاریخ زمان‌بر است و حتی سال‌ها به طول می‌انجامد.»

مهر: مهتاب کرامتی در مورد بازی‌اش در فیلم تردید گفته است: «از همان ابتدا که از دفتر کریم مسیحی با من تماس گرفتند برای همکاری در این پروژه، بسیار خوشحال شدم. همیشه دوست داشتم با کارگردان پرده آخر کار کنم و فکر می‌کنم همکاری با او برای هر بازیگری آرزو باشد.وقتی فیلمنامه را به من پیشنهاد دادند، متوجه شدم که اقتباسی از نمایشنامه هملت است، من پیش از این، تجربه بازی در تئاتر آن را داشتم و فکر کردم این متن با یک نگاه امروزی می‌تواند فیلم تاثیرگذاری باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها