گروهی از لزوم تغییرات در فدراسیون فوتبال حرف می‌زنند و عده‌ای هم در حمایت از مدیریت فعلی فدراسیون فوتبال برخاسته‌اند. در این میان گروه سومی هم به وجود آمده که در راس آنها امیررضا واعظی آشتیانی است. کسی که با انتقادهایش به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اساسنامه فوتبال موج جدیدی را در فوتبال ایران به راه انداخت.
کد خبر: ۲۸۲۴۰۸

واعظ آشتیانی، مدیرعامل تیم استقلال تهران در گفتگویش با ایسنا حرف‌هایی زده که نشان می‌دهد او هم بلد است گاهی از این پوسته خنثی بودن بیرون بیاید و حرف‌های جنجالی بزند. مخاطب حرف‌های واعظ هم شخص خوش‌خنده کفاشیان بوده است. «حمله به کفاشیان سیاسی است، رئیس فدراسیون فوتبال هیچ اختیاری ندارد! اعضای مجمع باید هیات رئیسه را مواخذه کنند.»

 رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران با تکذیب خبر معلق از کار بودن خود در تلویزیون، به ایلنا گفته: «به دلیل کمبود وقت زمان حضور در آثار تلویزیونی را ندارم.» انگار این روزها سر عطاران حسابی شلوغ است چون گفته: «به دلیل حضور در 3 فیلم سینمایی به نام‌های از ما بهتران، بعدازظهر سگی و 3 درجه تب فرصت حضور در آثار تلویزیونی را ندارم.»

بهمن فرمان‌آرا به سایت سینمای ما گفته است: «آخرین ساخته‌ سینمایی‌ام «خاک‌آشنا» را به کمیته ارزیابی معرفی فیلم به اسکار نمی‌دهم. امسال بهترین فیلمی که می‌تواند از سینمای ایران به اسکار معرفی شود، فیلم «درباره الی» اصغر فرهادی است و در همین راستا فیلمم «خاک‌آشنا» را به این کمیته ارائه نکردم.»

هوگو چاوز هم که حسابی این روزها شده است مارکوپولو! بعد از ایران که برای هفتمین بار به آن سفر کرده بود راهی جشنواره فیلم ونیز شد. او این بار در گفتگویش با خبرگزاری آسوشیتدپرس که ایسنا از آن نقل کرده، گفته است: «ونزوئلا برنامه‌هایی برای توسعه‌ یک برنامه‌ انرژی هسته‌ای با کمک روسیه دارد، اما به دنبال تولید بمب اتم نیست.»، اما نکته جالب و قابل تامل حرف‌های رئیس‌جمهور ونزوئلا جایی بود که گفت: «ما قصد نداریم بمب اتم بسازیم، بنابراین ما را مانند ایران اذیت نکنید.»!

محمد حسینی، وزیر تازه فرهنگ و ارشاد اسلامی به فارس گفته است: «از همه هنرمندان انتظار داریم با نشاط و شادابی بیشتری به کار خود ادامه دهند و اگر با موانعی روبه‌رو شدند، دست از کار نکشند.» بعضی از هنرمندان هم در بیانیه‌ای که چاپ نشد و نوشته نشد و خوانده هم نشد، گفتند: چشم!!!

 محمدرضا جعفری جلوه، معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم انگار حسابی از این پستش خسته شده است، چون به ایسنا گفته است: «در شب‌های قدر از خدا خواستم که دیگر معاون سینمایی وزیر ارشاد نباشم.»

 محمد پروین پسر علی پروین بعد از تساوی ناامیدکننده‌اش برابر شاهین بوشهر در تهران به ایلنا گفته است: حضور پدرم در ورزشگاه قوت قلبی برای من بود، اما او برای دیدن تساوی و ناراحتی هواداران و بازی ضعیف به ورزشگاه نیامده بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها