صاحب سگ مزاحم، با شکایت همسایه‌ها به دادسرا احضار شد

گروه حوادث: به دنبال مزاحمت‌های سگ یک خانواده برای ساکنان محله‌ای در شمال غرب تهران، صاحب این سگ به دادسرای ناحیه 2 تهران احضار شد. به گزارش جام‌جم، 2 روز پیش مردی به شعبه 12 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران رفت و از همسایه‌اش به خاطر نگهداری یک سگ که آسایش خانواده‌اش را سلب کرده است شکایت کرد.
کد خبر: ۲۷۹۷۲۰

مرد شاکی در اظهاراتش به بازپرس طوفانی گفت: از مهر سال 86، خانواده‌ای در مجاورت منزلمان اسکان یافتند و یک سگ کوچک را در خانه ویلا‌یی خود نگهداری می‌کردند. از همان موقع، صدای پارس‌ سگ که تا نیمه‌شب ادامه دارد، آرامش و آسایش را از ما گرفته و هر بار که به صاحب سگ مرد همسایه اعتراض می‌کردم، توجهی نکرده و ادعا می‌کرد در حال آموزش به سگ است و بزودی صدای پارس‌های وی کم می‌شود.

بعد از حدود 2 سال، مزاحمت‌های سگ ادامه داشت و اعتراض‌های من و دیگر اهالی نیز بی‌فایده بود تا این‌که هفته گذشته، ‌سگ مرد همسایه در کوچه با حمله به یک زن رهگذر، او را مجروح کرد که اهالی با حضور بموقع خود، موفق به مهار سگ شدند و زن مجروح را برای درمان به یکی از مراکز درمانی انتقال دادند.

اعضای خانواده من و دیگر اهالی از وجود این سگ در خانه مرد همسایه امنیت جانی نداریم، از شما می‌خواهم این سگ مزاحم را از خانه مرد همسایه خارج کنید تا آرامش پس از 2 سال به اهالی بازگردد. پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل و به مرکز پلیس تهران ارسال شد و ماموران در تحقیق از ساکنان محل، به صحت گفته‌های وی پی بردند. با مشخص شدن این موضوع، روز گذشته بازپرس طوفانی رئیس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران، دستور احضار صاحب سگ را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها