شب‌نشینی استقلال و سایپا در آزادی

دوئل حساس ذوب‌آهن و پرسپولیس در اصفهان

گروه ورزش: اگر تا قبل از این برای تماشای بازی‌های شبانه لالیگا بیدار می‌نشستیم، امشب می‌بایست به خاطر یکی از بازی‌های حساس لیگ نهم تا پاسی از شب پای گیرنده‌های تلویزیونی بنشینیم. البته این تمام آن چیزی نیست که هفته پنجم لیگ برتر را از 4 هفته قبلی متمایز می‌کند. امشب علاوه بر بازی حساس استقلال و سایپا، 2 تیم مدعی ذوب‌آهن و پرسپولیس هم در اصفهان، برگزار کننده یکی دیگر از بازی‌های بزرگ لیگ خواهند بود. منصور ابراهیم‌زاده، بازی با پرسپولیس را یک بازی 6 امتیازی دانست و در مورد آن گفت: «برای حضور موفق در این مسابقه تمرینات را به طور منظم انجام دادیم و به غیر از محمدرضا خلعتبری که مصدوم است، سایر بازیکنان در شرایط مطلوبی به سر می‌برند. امیدوارم بتوانیم یک دیدار زیبا و جذاب را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم و برنده این دوئل 6 امتیازی باشیم.»
کد خبر: ۲۷۹۰۴۵

سرمربی ذوب‌آهن در مورد پرسپولیس هم گفت: «آنها همیشه یک تیم خوب و قوی هستند و با توجه به طرفداران بی‌شمار و انگیزه‌ای که در مسابقات امسال از خود نشان می‌دهند، همچنین با دوندگی بازیکنان این تیم، باید منتظر یک بازی حساس و نفسگیر از 2 تیم باشیم.»

برنده این بازی اگر ذوب‌آهن باشد، صدرنشینی آنها تا هفته ششم مسجل خواهد بود، اما اگر پرسپولیس این بازی را ببرد، حداقل برای 30 دقیقه (با توجه به برگزاری زودتر این بازی) می‌تواند طعم اولین صدرنشینی در لیگ نهم را بچشد. همین انگیزه، کافی است تا کرانچار هم بگوید برای این 3 امتیاز به اصفهان می‌روند: «من از نوع بازی ذوب‌آهن و بازیکنان این تیم اطلاعات کافی دارم. فقط نیاز به کمک بازیکنان دارم تا بتوانیم مقابل این تیم یک فوتبال حرفه‌ای و در حد نام پرسپولیس به نمایش بگذاریم. البته ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و قدرتمندی است، اما من به خوبی این تیم را آنالیز کردم و وضعیت بازیکنان را برای آنان توضیح دادم. ما برای 3 امتیاز و رقم زدن اولین شکست ذوب‌آهن به اصفهان می‌رویم و در این راه امیدوارم دستورات من به خوبی اجرا شود.»

دقایقی پس از پایان بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس، 2 تیم استقلال و سایپا در آخرین بازی هفته پنجم به مصاف هم می‌روند. چیزی که بر جذابیت‌های این بازی می‌افزاید یادآوری اتفاقاتی است که در آخرین بازی آنها رخ داد و باعث دلخوری شدید محمد مایلی‌کهن شد.

سرمربی سایپا، بدون آن‌که بخواهد در مورد آن خاطرات تلخ صحبت کند، برای بازی امشب، نوید انجام یک دیدار زیبا را به تمامی فوتبالدوستان داد و گفت: «بازی سختی برابر این تیم پیش رو داریم. استقلال تیم ریشه‌داری است که قدمت دیرینه دارد و از تماشاگران زیادی هم سود می‌برد. البته سایپا همیشه برابر 2 تیم پرطرفدار پایتخت بازی‌های خوبی انجام داده است و این نوید را می‌دهم که این بار هم شاهد یک دیدار زیبا خواهید بود.»

اما صحبت‌های مرفاوی در مورد بازی با سایپا: «هرچند در طول هفته گذشته ملی‌پوشان خود را در تمرینات نداشتیم و این موضوع می‌تواند برای ما مشکل ساز شود، اما سایر بازیکنان تمرینات بسیار جدی و منظمی را پشت سر گذاشتند و انگیزه بسیار بالایی برای کسب سه امتیاز و شکست سایپا دارند.» صمد در مورد تیم حریف هم گفت: «سایپا یک تیم جوان و باانگیزه است. آنها با رهبری مایلی‌کهن که مربی بسیار توانایی است قطعاً برای پیروزی به میدان خواهند آمد و نمی‌خواهند در این دیدار دست خالی بازگردند.»

مرفاوی که همچنان به انجام بازی در ساعت 30/22 معترض است، این بار ناراحتی‌اش را با بیان این جملات مطرح کرد: «شما در هیچ جای دنیا سراغ ندارید که در این ساعت مسابقه‌ای برگزار شود. ولی ما مجبوریم در زمانی که مردم می‌خواهند بخوابند و استراحت کنند، به میدان برویم.»

دیگر مربیان چه گفتند

* حمید استیلی (استیل‌آذین): تمرینات را به خوبی پیگیری می‌کنیم و بازیکنان با تمام توان خود تلاش می‌کنند تا بتوانیم بازی‌های لیگ را بهتر از گذشته برگزار کنیم. از این رو چاره‌ای جز پیروزی برابر راه‌آهن نداریم.

* ارنی برندتس (راه‌آهن): برای پیروزی بر استیل‌آذین تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم و می‌خواهیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم آنها را شکست دهیم. بازیکنان من انگیزه خوبی دارند تا نتیجه 2 بازی قبل را جبران کنند.

* امیر قلعه‌نویی (سپاهان): پس از پیروزی پر گل برابر استقلال اهواز روحیه بازیکنان بسیار خوب است. البته در مقابل فولاد 5 بازیکن کلیدی خود را به علت حضور در تیم ملی در اختیار نداریم و این شرایط را برای ما سخت خواهد کرد.

* پرویز مظلومی (مس): بازی بسیار سختی در خانه حریف داریم. من از تیم صبا شناخت کاملی دارم و مشکلات بازی خارج از خانه را به بازیکنان گوشزد کرده‌ام.

برنامه بازی‌های امشب

ذوب‌آهن - پرسپولیس، ساعت 30/20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داور: علیرضا فغانی با کمک‌های حسن کامرانی‌فر و علیرضا یزدانی

فولاد - سپاهان، ساعت 21 در ورزشگاه تختی اهواز

داور: نوید مظفری با کمک‌های مجید شمس و محمدرضا امینی

پیکان - تراکتورسازی، ساعت 21 در ورزشگاه شهیدرجایی قزوین

داور: محمدرضا اکبریان با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی و غلام آموزگار

راه‌آهن - استیل‌آذین، ساعت 21 در ورزشگاه اکباتان

داور: غلامرضا جباری با کمک‌های مصطفی فراهانی و مهرداد تقی‌زادگان

مقاومت سپاسی - ملوان، ساعت 21 در ورزشگاه حافظیه شیراز

داور: مهدی سیدعلی با کمک‌های صادق نوری و محمدرضا منصوری

صبا - مس، ساعت 21 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم

داور: هدایت ممبینی با کمک‌های سعید علی‌نژادیان و رحیم شاهین

استقلال - سایپا، ساعت 30/22 در ورزشگاه آزادی

داور: مسعود مرادی با کمک‌های جواد تقی‌پور و سعید زارع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها