معاون صدا و سیما تاکید کرد

ارتقای کیفیت برنامه های رادیو البرز

محمدحسین صوفی معاون صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازدید از بخشهای مختلف رادیو البرز کرج بر ارتقای کیفیت در ساخت برنامه های این رادیو تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۷۳۹۰

به گزارش مهر ، معاون صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی بعد از ظهر سه شنبه در نشستی با مدیران و برنامه سازان رادیو البرز گفت: رادیو از دیرباز در اطلاع رسانی صحیح، سریع و نیز گسترش فرهنگ و ارتقای دانش و آگاهی جامعه نقش مهمی بر عهده داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به گسترش و تنوع در ابزارهای اطلاع رسانی، ارتقای کیفیت برنامه ها، انعکاس جدیدترین اخبار و اطلاعات به روز دنیا و همچنین حفظ و جذب مخاطبان باید از هدفهای اصلی و اولویتهای این رسانه شنیداری باشد.

این مسئول بیان کرد: طراحی های نوین، ابتکار عمل، تنوع و تدوین مناسب در ارتقای سطح کیفی برنامه های رادیو و جذب مخاطب موثر تاثیر بسیار زیادی دارد.

معاون صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نقش رادیو البرز به عنوان رسانه ای که متعلق به جمعیت گسترده ای از استان تهران است، بسیار تاثرگذارتر است و مسئولان این رادیو باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

صوفی یادآور شد: غرب استان تهران پتانسیلهای فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارد که نقش رسانه ها به ویژه رادیو در شکوفایی این پتانسیلها غیرقابل انکار است.

در ادامه این نشست ، مدیرکل رادیو البرز نیز بیان کرد: در حال حاضر رادیو البرز برای بهره برداری از سامانه های جدید آمادگی کامل دارد و برنامه سازان این مرکز نیز زیر نظر کارشناسان و متخصصان آموزشهای لازم را در این زمینه فرا گرفته اند.

بهنام احمدپور مبارکه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه های مختلف در رادیو البرز خاطرنشان کرد: برنامه سازان و همکاران در رادیو البرز با پشتکار و تلاش در راستای رسالت فرهنگی خویش گام بر می دارند که امید است با رفع موانع و مشکلات این حرکت تسریع شود.

وی یادآور شد: رادیو البرز کرج ، ساکنان غرب استان تهران را تحت پوشش دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها