در فیلمی کمدی

پیرس برازنان به دنیای آریستوکرات‌ها می‌رود

«استنلی توسی» می‌گوید فیلم تازه‌اش «شکارچی» با لحنی کمدی و با بازی «پیرس برازنان»، به طرح یک سری از مسائل و مشکلات جامعه معاصر می‌پردازد.
کد خبر: ۲۶۶۶۶۳

این کمدی درام جدید سیما بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خود توسی ساخته می‌شود.تهیه‌کنندگان فیلم، یک شرکت مستقل فیلم‌سازی ایرلندی و شرکت «اولایو پروداکشنز» است.اولایو پروداکشنز شرکت فیلم‌سازی خود استنلی توسی است، که آن را چند سال قبل با همکاری «استیو بوسمی» دایر کرد.

«پیرس برازنان» جیمزباند قبلی سینما نقش اصلی «شکارچی» را به عهده دارد.«پاتریشیا کلارسن» و «جولین مور» دیگر بازیگران فیلم هستند.

کار پیش تولید فیلم به تازگی شروع شده و قرار است کلید فیلمبرداری آن ماه سپتامبر زده شود.حضور بیرس برازنان که خود ایرلندی تبار است، باعث شد تا تهیه‌کنندگان ایرلندی هم جذب سرمایه‌گذاری در تولید فیلم شوند.برازنان طی سال‌های اخیر بازیگر یک سری از فیلم‌های غیرمتعارف صنعت سینما بوده و از تولید این‌گونه فیلم‌ها حمایت می‌کند.

قصه «شکارچی» در دل یک جامعه سطح بالای نیویورکی اتفاق می‌افتد که گرفتار مسایل آریستوکراتی است.شخصیت اصلی قصه فیلم مردی میان سال است که نقش او را پیرس برازنان بازی می‌کند.او که در این دنیای شلوغ آریستوکراتی زندگی می‌کند، با این احساس روبروست که با زندگی و دنیای خوبی روبرو نیست. این مرد تصمیم می‌گیرد این دنیا و وضعیت را تغییر دهد و بزودی متوجه می شود که با دردسرها و مشکلات زیادی باید دست و پنجه نرم کند.

استنلی توسی قبل از این فیلم نامه فیلم موفق «شب بزرگ» را نوشته، که در کنار بازی در آن یکی از دو کارگردان آن هم بوده است.وی بیش از بازیگری، علاقه خود به کار فیلم‌سازی را نشان داده است و منتقدان سینمایی سبک کار او را تائید کرده‌اند و از وی به عنوان یکی از امیدهای آینده دنیای سینما اسم می‌برند.

برازنان بازیگر نقش اصلی «شکارچی» ، به تازگی بازی در فیلم «شبح» به کارگردانی «رومن پولانسکی» را تمام کرده است. او در این فیلم با «سوزان ساراندن» هم بازی است.

وی قرارداد بازی در «پرسی جکسن» ساخته «کریس کلمبوس» را دارد و صحبت‌هایی هست که برای «آلن کالتر» نقش اول فیلم «مرا به خاطر بیاور» را بازی کند.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها