انیمیشن‌های این هفته کانال پنج،

گوی بخار،جنگل سحرآمیز، مورچه‌ای به نام زی...

انیمیشن‌های گوی بخار، محمد فرستاده خدا، جنگل سحرآمیز، مورچه‌ای به نام زی و چارلی و کارخانه شکلات‌سازی از 27 تیر تا اول مرداد از برنامه تماشاخانه شبکه تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۵۳۹

انیمیشن "گوی بخار" در دو قسمت شنبه و یکشنبه 27 و 28 تیرماه از شبکه تهران پخش می‌شود. این انیمیشن سال 2004 به کارگردانی کات سوهیرو اوتوما به مدت 185 دقیقه در ژانر اکشن، ماجراجویانه، علمی تخیلی و تریلر ساخته شد.

نخستین نمایش انیمیشن "گوی بخار" 18 مارس سال 2005 در آمریکا بود و آن سوزکی، ماسنی تسوکایاما، کاتسو ناکامورا و مانمی کنشی صداپیشگان این اثر هستند. داستان این انیمیشن درباره دو کارخانه تولید سلاح‌های جنگی است که در تلاش برای به دست آوردن گوی بخار هستند تا بر یکدیگر غلبه کنند. سازندگان گوی بخار پدر و پدربزرگ پسر نوجوانی به نام ری هستند و ...

انیمیشن "محمد فرستاده خدا" دوشنبه 29 تیرماه روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این انیمیشن در 90 دقیقه روایت چند سال پس از ظهور اسلام است و مالک یکی از مسلمانان که داستان ظهور اسلام را برای دختر کوچکش اسماء تعریف می کند.

انیمیشن "محمد فرستاده خدا" محصول سال 2004 کمپانی یرچ کراست و بدرانترنشنال آمریکا است. سرپرست گویندگان این انیمیشن مهرداد رئیسی، مترجم: خسروسینایی، صدابرداران: مجید حبیبی و آرش امین پور هستند و گویندگان آن عبارتند از تورج مهرزادیان، محمدرضا علیمردانی، مهرداد عشقیان، حامد عزیزی، آرزو آفری، صنم نکواقبال، مهرداد مهماندوست، مجید حبیبی، علی میلانی، اشکان صادقی، مهرداد رئیسی و کرامت رودساز.

انیمیشن "جنگل سحرآمیز" سه‌شنبه 30 تیرماه از شبکه تهران پخش می‌شود. این انیمیشن با عنوان اصلی "جنگل زنده" سال 2001 به کارگردانی آنجل دلاکروز و مانوئل گومز به مدت 83 دقیقه ساخته شد. دلاکروز فیلمنامه این اثر را بر مبنای رمانی نوشته ونچسلو فرناندز فلورز نوشته است. ناچو آلدگر، مار بوردالو، کلودیو رودریگز و خوان میگل کاستا به عنوان صداپیشگان این انیمیشن همکاری داشته‌اند.

این انیمیشن محصول اسپانیاست و داستان درباره توبی، موش کور کوچکی است که عاشق لیندا شده، اما به خاطر ترسو بودنش نمی‌تواند جان دوست خود را نجات دهد. زن ارباب محل که می‌خواهد از پوست موش‌های کور پالتویی جدید بدوزد، دستور می‌دهد همه موش‌های کور جنگل را بگیرند. فقط توبی اسیر نمی‌شود. او پس از مشورت با درخت بلوط به سوی خانه ارباب می‌رود ...

انیمیشن "مورچه‌ای به نام زی" چهارشنبه 31 تیرماه روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این انیمیشن محصول آمریکا را اریک درنل و تایم جانسن سال 1998 به مدت 83 دقیقه در ژانر ماجراجویانه، کمدی و خانوادگی ساخت. نخستین نمایش "مورچه‌ای به نام زی" دوم اکتبر سال 1998 در آمریکا بوده است.

وودی آلن صداپیشه زی است و دیگر صداپیشگان آن دن آی کروید، جین کاتین و آن بنکرافت است. داستان انیمیشن "مورچه‌ای به نام زی" درباره مورچه کوچکی است که از یکنواختی و کار زیاد در کلونی خسته شده و می‌خواهد به جهان بیرون از کلونی برود و ...

فیلم سینمایی "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" به کارگردانی تیم برتن پنجشنبه اول مرداد از شبکه تهران پخش می‌شود. برتن سال 2005 این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از جان آگوست و رمان رولد دال جلوی دوربین برد. ژانر این فیلم کمدی، ماجراجویانه، خانوادگی، فانتزی و موزیکال است و در آن بازیگرانی چون جانی دپ، فردی هایمور، دیوید کلی، هلنا بونهم کارتر، نوا تیلور، میسی پایل و جیمز فوکس به ایفای نقش پرداخته اند.

زمان اصلی فیلم سینمایی "چارلی و کارخانه شکلات سازی" 115 دقیقه و طراحی لباس آن نامزد اسکار شده است. این فیلم ماجرای مرد ثروتمندی است که کارخانه شکلات‌سازی دارد. هیچ کس تاکنون کارگران و داخل کارخانه او را ندیده است. همه مردم شهر درباره این مرد ثروتمند و کارگران نامرئی او داستان‌های زیادی می‌گویند، اما کسی واقعیت را نمی‌داند. 

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها