جهانگیرزاده در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

دولت کارآمد باید کابینه قوی داشته باشد

عضو فراکسیون اکثریت مجلس گفت: دولتی کارآمد است و می‌تواند از فرصت‌ها به خوبی بهره‌برداری کند که کابینه و وزرای قوی داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۶۲۷۵

جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین با اشاره به فرصت پیش روی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور جهت معرفی کابینه دهم به مچلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور ابتدا باید به ارزیابی عملکرد کابینه گذشته خود بپردازد و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت با ترمیم کابینه به رفع و تقویت این نقاط همت گمارد.

وی خدمتگزاری، مردمی بودن، دلسوزی، تخصص، تعهد، وفاداری به نظام را از جمله معیارهای یک کابینه قوی و موفق دانست و یادآور شد: رئیس‌جمهور در انتخاب و معرفی وزرا باید صرف‌نظر از گرایش‌های سیاسی و حزبی به منافع ملی و نظام بیندیشد و کسانی را به مجلس معرفی کند که در جهت رشد و پیشرفت نظام تمام تلاش خود را بکار گیرند.

نماینده ارومیه در مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور انتظار دارد تا وزرایی به مجلس معرفی کند که شایسته آن وزارتخانه بوده و قدرت تصمیم‌گیری برای اجرای قوانین را داشته باشد و در مواقع حساس توانایی تحقق اهداف و برنامه‌های نظام را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها