فیلم‌های تابستانی

کارمند نمونه میهمان شبکه دو می‌شود

فیلم‌های ماهی مرده، خرس قطبی کوچولو، گریز شبانه، کارمند نمونه، شاهد عینی، غول آهنین، دو نفر و نصفی، ناعادلانه و... از 20 تا 25 تیرماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.
کد خبر: ۲۶۵۲۸۶

به گزارش مهر، فیلم سینمایی "ماهی مرده" شنبه 20 تیرماه ساعت 23:50 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول مشترک بریتانیا و آلمان را چارلی استدلر سال 2004 در ژانر اکشن، کمدی، تریلر و درام به مدت 98 دقیقه ساخت. در فیلم "ماهی مرده" رابرت چارلی، گری اولدمن، آنوسکا بوتنلی و جان پرنسن بازی کردند. این فیلم روایتگر یک جوانی است که به حرفه تعمیر قفل مشغول است. او مشکلات مالی زیادی دارد و ...

انیمیشن "خرس قطبی کوچولو" و فیلم سینمایی "گریز شبانه" یکشنبه 21 تیرماه به ترتیب ساعت 14:30 و 23:50 روی آنتن شبکه دو می‌روند. فیلم "گریز شبانه" محصول مشترک آمریکا و ژاپن را استفن هاپکینز سال 1993 به مدت 110 دقیقه در ژانر اکشن، درام و تریلر جلو دوربین برد.

در این فیلم املیو استوز، کوبا گودینگ، دنیس لری و استفن دورف بازی کردند و داستان درباره فردی به نام فرانک است که دو سال از ازدواجش می‌گذرد. او یک شب تصمیم می‌گیرد با دوستان خود برای دیدن مسابقه گلف برود و ...

فیلم سینمایی "کارمند نمونه" دوشنبه 22 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم را گری کولیج سال 2006 ساخت و در این فیلم 103 دقیقه‌ای دین کوک، جسیکا سیمپسن، داکس شپرت و اندی دیک بازی کرده‌اند. فیلم با بودجه‌ای معادل 12 میلیون دلار ساخته شد و فروش جهانی آن به 38 میلیون دلار رسید.

در خلاصه داستان "کارمند نمونه" آمده است: فردی به نام زک در فروشگاه زنجیره‌ای بزرگی به کار جا به جا کردن جعبه مشغول است. در این فروشگاه سیستمی وجود دارد که هر روز به کسانی که خوب کار می‌کنند یک ستاره جایزه می‌دهد و آخر ماه کسی که بیشترین ستاره را دریافت کند، عنوان "کارمند نمونه" را می‌گیرد و ...

فیلم تلویزیونی "شاهد عینی" دوشنبه 22 تیرماه ساعت 23:50 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این فیلم 90 دقیقه‌ای به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی رضا جودی بر مبنای فیلمنامه علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی تهیه شده و ناصر ممدوح، عبدالرضا اکبری، ستاره اسکندری، حسن جوهرچی، سعید داخ، غزاله جزایری، زویا امامی و حشمت آرمیده بازی کردند.

داستان "شاهد عینی" درباره جلال صاحب یک کارخانه‌ است که بیژن داماد او مشکلاتی به وجود می‌آورد و ...عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویربرداری: مجید فرزانه، صدابردار: ساسان نخعی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، تدوین: مهدی جودی، طراح گریم: محسن دارسنج، تدوین و صداگذار: مهدی جودی و مدیر تولید: شهاب‌ علی‌بخشی.

انیمیشن "غول آهنین" و فیلم سینمایی "پستچی وظیفه‌شناس" سه‌شنبه 23 تیرماه به ترتیب ساعت 14:30 و 23:50 از شبکه دو پخش می‌شود. فیلم "پستچی وظیفه‌شناس" به کارگردانی یو ژانگ سال 2007 با بازی کیو لین و ایرما اینا ساخته شد و درباره یک پستچی در منطقه‌ای دورافتاده از چین است که با عشق کار می‌کند. او یکروز نامه قبولی کنکور دانشگاه وانگ را دریافت و سعی می‌کند هر چه سریعتر آن را به صاحب اصلی نامه برساند.
فیلم سینمایی "دو نفر و نصفی" به کارگردانی یدالله صمدی چهارشنبه 24 تیرماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. صمدی این فیلم را سال 1370 بر مبنای فیلمنامه خودش در ژانر کمدی به مدت 90 دقیقه جلو دوربین برد. در خلاصه داستان فیلم سینمایی "دو نفر و نصفی" آمده است: زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند، دختر یک ساله‌ای را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد و ...

در این فیلم سینمایی فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه، آتنه فقیه‌نصیری، اکبر دودکار، پریسا اکبرنژاد، فرخ‌لقا هوشمند، محمد نواب‌زاده، زنده یاد لوریک میناسیان و... بازی کرده‌اند.

عوامل این پروژه عبارتند از یوسف صمدزاده مدیر تولید، محمود کلاری مدیر فیلمبرداری، حسین زندباف و محمدحسین دارالشفایی تدوین، حسن هدایت طراح صحنه و لباس، محمدرضا دلپاک و اسحاق خانزادی صدابردار، جلال‌الدین معیریان طراح گریم، حمید وفاداریان و امید رسولی جلوه‌های ویژه.

فیلم سینمایی "ناعادلانه" چهارشنبه 24 تیرماه ساعت 23:50 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 2007 ژاپن و مدت زمان آن 112 دقیقه است. این فیلم ژاپنی را یوشینوری کوبایاشی بر مبنای رمانی از تاکهیکو هاتا کارگردانی کرد و در آن ریوکو شینوهارا، کیپی شینا، هیروکی ناریمیا و سادائو آبه نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم "ناعادلانه" بر مبنای یک مجموعه تلویزیونی محبوب به همین نام ساخته شد که سال 2006 از تلویزیون ژاپن پخش شد. داستان این فیلم درباره گروهی خلافکار است که وارد یک بیمارستان می‌شوند. آنها افرادی را به گروگان می‌گیرند که در میان آنها دختر یک افسر پلیس زن که مسئول این پرونده است، قرار دارد و ...

فیلم تلویزیونی "آیا دخترم زنده می‌ماند؟" پنجشنبه 25 تیرماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. دیتهارد کلانته سال 1998این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش جلو دوربین برد. فیلم "آیا دخترم زنده می‌ماند؟" محصول مشترک آلمان و سوئیس به مدت 89 دقیقه است و در آن بازیگرانی چون هاینتز هوینگ، مارگاریتا برویچ، یورگن هنچ، اشتفان کرت، یوهانا کلانته و باربرا هرشباخ به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد مکمل از جوایز تلویزیون آلمان برای یورگن هنچ شده است. داستان این فیلم درباره دخترکی به نام اوی واگنر است که در یک سانحه رانندگی حافظه خود را از دست می دهد و دچار فراموشی می شود. بیشتر پزشکان از بهبود او ناامید می شوند، اما پدرش با تلاش کادر مجربی از پزشکان را برای درمان دخترش فراهم می کند تا ....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها