وزیر کار و امور اجتماعی تاکید کرد:

لزوم تلاش برای ایجاد رونق اقتصادی

محمد جهرمی گفت: امروز در کشور مشکل تولید و مصرف نداریم بلکه مشکل ما امید دادن به جامعه است تا سیکل تعادل تولید و تقاضا به خوبی به گردش درآید و فعالان اقتصادی با امید به آینده فعالیت خود را بیشتر کنند.
کد خبر: ۲۶۲۱۷۵

به گزارش مهر ، محمد جهرمی در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار داشت: نباید مدتها معطل انتخابات و حاشیه آن باشیم بلکه باید برای حل مشکل مسکن، اشتغال، کاهش تورم و رونق اقتصادی تلاش کنیم.

وی افزود: مردم از ما خدمت می خواهند و رای دادن آنها به دولت نهم به خاطر نوع نگاه به فعالیتها و خدمات دولت بود و امروز همه باید تابع رهبری باشیم تا انقلاب آسیب نبیند.

جهرمی با بیان اینکه به زودی دولت به مجلس معرفی و کار دولت دهم رسماً آغاز خواهد شد، تصریح کرد: ما آمده ایم تا از گم شدن مسیر فعالیتها جلوگیری و روند اجرایی کارها را شتاب بخشیم.

جهرمی از ابلاغ تخصیص اعتبارات عمرانی شش ماه اول امسال خبر داد و اضافه کرد: مسئولان استان باید با اولویت بندی طرح ها، تکمیل طرحهای نیمه تمام و سرعت بخشیدن به فعالیتها به طور جدی اقدام کنند.

وزیر کار ابراز امیدواری کرد: با استفاده از همه ظرفیتها و حفظ وحدت در مسیر ایجاد رونق و نشاط اقتصادی و اجتماعی در جامعه تلاش شود.

آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هم با گرامی داشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی و توصیه رعایت اخلاق در فعالیت دولتمردان اظهار داشت: امیدواریم در سایه رهبری و خدمات دولت در فضایی توام با امنیت و آرامش مردم فهیم کشورمان از خدمات ارزشمند دولت بهره مند شوند.

در این جلسه سیدعلی اکبر طاهایی استاندار قزوین گفت: با سیاست دولت خدمتگزار، وزرا برای تحکیم وحدت و ایجاد فضای نشاط و امید به استان ها سفر می کنند تا به اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و حل مشکلات و موانع موجود در مسیر آن کمک کنند.

استاندار حرکت به سمت توجه بیشتر به اقتصاد و مسائل مربوط به کشاورزی ، صنعت و جامعه کارگری را دغدغه مسئولان استان ذکر کرد.

وزیر کار و امور اجتماعی همچنین ظهر امروز از شهرک صنعتی در حال احداث برلیان در شهرستان بوئین زهرا بازدید کرد. شهرک صنعتی برلیان که اولین شهرک صنعتی خصوصی کشور است، در زمینی به مساحت 107 هکتار با استقرار 100 واحد تولید کانی های غیرفلزی، فلزی و شیمیایی و سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی در مدت پنج سال زمینه اشتغال 10 هزار نفر را فراهم خواهد کرد.درفاز اول این شهرک که به طور آزمایشی راه اندازی شده است، سالیانه 10 میلیون متر مربع انواع کاشی کف ، دیوار، گرانیت، نما و پرسلان تولید می شود. با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال 250 نفر فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها