سید حسن نصرالله: پیروزی نهایی متعلق به مقاومت فلسطین است

گروه بین‌الملل:‌ سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به فاجعه غزه تاکید کرد مقاومت فلسطین در نهایت پیروز این میدان خواهد بود و عاقبت حاکمان عرب که با جهاد و مبارزه مخالفت می‌کنند، نابودی، ذلت و خواری است. به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، نصرالله شامگاه شنبه در مراسم ششمین شب محرم در مجتمع سیدالشهداء(ع) با اشاره به حوادث غزه و مقاومت فلسطینیان گفت: ایمان وارد عنصر مقاومت شده است و در حقیقت این مقاومت مومن، مقاوم و متوکل بر خدا و معتقد است که در غزه می‌جنگد و مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۲۲۷۹۶۴

وی افزود: جهان درحال حاضر به نتایج بمباران و حملات اسرائیل به غزه و کشتار صدها تن از مردم می‌نگرد و منتظر است تا ببیند چه هنگام مقاومت پرچم سفید خود را به اهتزار درمی‌آورد و تسلیم‌پذیری خود را اعلام می‌کند. جهان از سوی دیگر منتظر آن است تا شاهد انتفاضه مردم غزه علیه مقاومت باشد.

نصرالله با اشاره به احتمال آغاز عملیات زمینی علیه غزه تاکید کرد همگان از احتمال وقوع این عملیات سخن می‌گویند اما وقتی جنگ 33 روزه را بازبینی می‌کنند کارشناسان نظامی صهیونیست دراین باره می‌گویند: نمی‌دانیم که چه چیزی در غزه در انتظار ماست.

وی از موضعگیری کشورهای عربی و همراهی آنان با صهیونیستها ابراز تاسف کرد و با اشاره به نشست اخیر وزیران خارجه اتحادیه عرب یادآور شد حملات رژیم‌صهیونیستی شنبه آغاز شد در حالی که  وزرای امور خارجه عرب هم همان روز نشست داشتند اما هیچ بیانیه‌ای در این نشست صادر نشد و حتی در این نشست برای برگزاری نشست سران عرب هم دعوتی به عمل نیامد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها