داستان جالب سایپا و لیت‌بارسکی‌

داستان سایپا و مربی آلمانی‌اش پیر لیت‌بارسکی هم در نوع خود جالب و شنیدنی است. پس از چندین شکست پیاپی از سوی نارنجی‌پوشان، حالا هم مدیران سایپا می‌دانند به دنبال چه هدفی هستند و هم کادر فنی آلمانی این تیم. با توجه به دستمزد بالای لیت‌‌بارسکی و دستیارانش،‌ باشگاه سایپا نمی‌تواند براحتی او را اخراج کند.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۲

این باشگاه در صورت اخراج لیت‌بارسکی باید مبلغ قرارداد این مربی را به طور کامل پرداخت کند. از طرفی، لیت‌بارسکی هم حاضر نیست به ‌واسطه این نتایج ضعیف استعفا بدهد و این مسائل باعث شده تا کشمکش بین باشگاه سایپا و این مربی آلمانی ادامه داشته باشد.

در این میان اظهارات صریح و بی‌پرده علی دایی هم قابل توجه است. او که یکی از اعضای هیات مدیره سایپا نیز هست، می‌گوید: «در این فصل لیت بارسکی و همکاران خارجی او بنا به دلایلی دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد. وقتی قبل از بازی بازیکنان مجبورند مسافتی 100 متری را 30 دفعه بدوند و صبح بازی 50 دقیقه تیم تمرین ‌کند، این مساله نشان می‌دهد که کادر فنی نمی‌خواهد تیم نتیجه بگیرد و هیچ کجای دنیا شما چنین تمریناتی را نمی‌بینید.»

فعلا مدیران سایپا در اولین اقدام با تحمیل کردن سیدجواد منافی و رضا فروزانی به عنوان دستیار ایرانی به کادر فنی قصد دارند عرصه را بر این مربی آلمانی تنگ کنند تا شرایطی فراهم شود که لیت بارسکی با استعفا تیم را ترک کند. باید دید این ترفند چه فرجامی خواهد داشت؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها