یک مقام شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

تشکیل کارگروه مقابله با بحران گاز در کشور

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از تشکیل کارگروهی برای پیگیری تنگناها، محدودیت‌ها و راهکارهای مقابله با بحران گاز خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۶۵۰
به گزارش شانا، مصطفی کشکولی افزود: هم‌اکنون گزارشی با عنوان «تنگناها، محدودیت‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای مقابله با بحران گاز» تهیه شده که به تصویب هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران نیز رسیده است. وی با تاکید بر این که موارد مطرح شده در این گزارش از اولویت‌های ویژه امسال در شرکت ملی گاز ایران است، تصریح کرد: براساس مصوبه اخیر، کارگروهی متشکل از مدیریت‌های شرکت‌های گاز استانی، پیگیری و اجرای مفاد آن را به عهده خواهد داشت.

کشکولی به برخی اولویت‌های سال جاری و برنامه‌های در دست اقدام مدیریت گازرسانی اشاره کرد و افزود: مواردی چون بهره‌گیری از راهکارهای بازدارنده استفاده غیرمجاز از گاز، شفاف‌سازی در اطلاع‌رسانی طرح پلکانی گاز بها، طرح کاهش مراجعات، تبادل اطلاعات مثبت شرکت‌ها، استفاده از کنتورهای هوشمند و طرح قرائت کنتور از راه دور از جمله این اقدام‌هاست.

وی پیگیری فعالیت‌های مربوط به احداث جایگاه‌های CNG  و در اولویت قراردادن گازرسانی به این جایگاه‌ها، برطرف کردن مشکلات نیروی انسانی، ارکان ثالث و مسائل آموزش، بهره‌گیری از فناوری‌های روز و مسائل نرم‌افزاری، روزآمد کردن دستورالعمل‌ها و استانداردها، همچنین ارزیابی عملکرد، ساماندهی وضعیت کالاها و ضرورت رعایت مصوبات مربوط به اشتراک‌پذیری را از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های امسال مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها