نخست وزیر منتخب فلسطین در تماس تلفنی با سمیر قنطار از قدیمترین اسرای لبنانی که روز چهارشنبه از بند رژیم صهیونیستی آزاد شد، آزادی وی را تبریک گفت و تاکید کرد، روزی با گشودن بندهای اسارت تمامی قهرمانان طعم شیرین آزادی را خواهند چشید.
کد خبر: ۱۸۸۹۶۸
به گزارش فارس ، اسماعیل هنیه در تماسی تلفنی با سمیر القنطار آزادی وی و شماری از مبارزان اسیر لبنانی را به وی، ملت و مقاومت اسلامی ـ ملی لبنان تبریک گفت.

هنیه ضمن ستایش از پایداری ملت لبنان و پافشاری این ملت بر آزادی اسرای لبنانی در بند رژیم صهیونیستی، خطاب به اسرای عرب و فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی گفت: "روزی بندهای اسارت گشوده خواهد شد و تمامی قهرمانان طعم شیرین آزادی را خواهند چشید."

وی خاطرنشان کرد: "دولت فلسطین از هیچ تلاشی برای آزادی اسرای فلسطینی و عرب دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی دریغ نمی‌‌کند و در این میان هرگز گرایش‌های سیاسی اسرا یا تابعیت آنها را در نظر نمی‌گیرد. دولت، آزادی اسرا را از اولویت‌های اصلی خود، ملت و گروه‌های فلسطینی می‌داند."

سمیر قنطار قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در بند رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در اولین سخنرانی خود پس از آزادی در طرح مبادله اسرا میان حزب الله و اشغالگران صهیونیست بر عزم خود مبنی بر ادامه مقاومت علیه اشغالگران تاکید کرد.

قنطار در جمع انبوه جمعیتی که به مناسبت آزادی اسرای لبنانی در وسط بیروت تجمع کرده بودند ، اظهار داشت : دوباره به فلسطین باز خواهم گشت . من از فلسطین آمده‌ام و باور کنید که به لبنان باز نگشته‌ام مگر این که اگر خدا بخواهد، دوباره به فلسطین باز گردم و من به خانواده و دوستان و عزیزانم در فلسطین قول می دهم که من و برادرانم در مقاومت اسلامی دوباره به فلسطین باز خواهیم گشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها