هنیه در تماس تلفنی با قنطار،

روزی‌ تمام قهرمانان طعم شیرین آزادی را می‌چشند

نخست وزیر منتخب فلسطین در تماس تلفنی با سمیر قنطار از قدیمترین اسرای لبنانی که روز چهارشنبه از بند رژیم صهیونیستی آزاد شد، آزادی وی را تبریک گفت و تاکید کرد، روزی با گشودن بندهای اسارت تمامی قهرمانان طعم شیرین آزادی را خواهند چشید.
کد خبر: ۱۸۸۹۶۸
به گزارش فارس ، اسماعیل هنیه در تماسی تلفنی با سمیر القنطار آزادی وی و شماری از مبارزان اسیر لبنانی را به وی، ملت و مقاومت اسلامی ـ ملی لبنان تبریک گفت.

هنیه ضمن ستایش از پایداری ملت لبنان و پافشاری این ملت بر آزادی اسرای لبنانی در بند رژیم صهیونیستی، خطاب به اسرای عرب و فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی گفت: "روزی بندهای اسارت گشوده خواهد شد و تمامی قهرمانان طعم شیرین آزادی را خواهند چشید."

وی خاطرنشان کرد: "دولت فلسطین از هیچ تلاشی برای آزادی اسرای فلسطینی و عرب دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی دریغ نمی‌‌کند و در این میان هرگز گرایش‌های سیاسی اسرا یا تابعیت آنها را در نظر نمی‌گیرد. دولت، آزادی اسرا را از اولویت‌های اصلی خود، ملت و گروه‌های فلسطینی می‌داند."

سمیر قنطار قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در بند رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در اولین سخنرانی خود پس از آزادی در طرح مبادله اسرا میان حزب الله و اشغالگران صهیونیست بر عزم خود مبنی بر ادامه مقاومت علیه اشغالگران تاکید کرد.

قنطار در جمع انبوه جمعیتی که به مناسبت آزادی اسرای لبنانی در وسط بیروت تجمع کرده بودند ، اظهار داشت : دوباره به فلسطین باز خواهم گشت . من از فلسطین آمده‌ام و باور کنید که به لبنان باز نگشته‌ام مگر این که اگر خدا بخواهد، دوباره به فلسطین باز گردم و من به خانواده و دوستان و عزیزانم در فلسطین قول می دهم که من و برادرانم در مقاومت اسلامی دوباره به فلسطین باز خواهیم گشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها