سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که پس از سرقت از منازل با برداشتن فیلم‌های خانوادگی و تهدید صاحبخانه به پخش آنها علاوه بر سرقت ، مقادیر زیادی وجه نقد هم به این شیوه اخاذی می‌کرد، با تلاش پیگیر کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۷۸۸۵۶
سرهنگ محمد ابراهیم آریامنش، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان درخصوص این پرونده به «جام‌جم» گفت: عملیات دستگیری این سارق حرفه‌ای با شکایت یکی از شهروندان به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آغاز شد.
این فرد عنوان کرد زمستان سال گذشته منزلش مورد دستبرد قرار گرفت که سارقان علاوه بر اموال قیمتی و وجه نقد، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری و چند حلقه فیلم خانوادگی او را به سرقت بردند.

(این مالباخته که موضوع را به پلیس گزارش نکرده بود) پس از مدتی، فردی ناشناس با منزل وی تماس گرفت و مبلغ 10 میلیون تومان در قبال تحویل فیلم‌های خانوادگی از او خواسته بود و تهدید کرده بود در صورت پرداخت نشدن این مبلغ، فیلم‌ها در سطح شهر پخش خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی سمنان افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مسوول رسیدگی به پرونده شدند. با توجه به این که سارق خواسته بود پول در تهران به او تحویل داده شود، کارآگاهان عملیات دستگیری او را آغاز کردند.

در حالی که سارق قصد داشت با تغییر مداوم محل قرار، پلیس را گمراه کند اما کنترل دقیق و کامل محل نهایی تحویل پول در بومهن باعث شد پس از گذشت چند روز سارق به صورت غافلگیرانه و در حالی که مشغول صحبت با تلفن برای تعیین محل جدید قرار بود ، دستگیر شود.

متهم به نام ح.س ضمن اعتراف به سرقت و تلاش برای اخاذی، پس از تکمیل پرونده با صدور قرار در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها