کاهش سهمیه‌ سوخت وانت بارها در دست بررسی است و ظرف دو هفته آینده اعلام می‌شود. سوخت LPG بسیارگران است لذا ترجیح می‌دهیم که سهمیه‌ سوخت LPG به وسایل نقلیه عمومی اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۷۷۹۳۸

 به گزارش ایسنا ، غلام‌حسین نوذری - وزیر نفت - درباره‌ آخرین تصمیم پیرامون سهمیه‌ سوخت وانت‌بارها با بیان مطلب فوق، درخصوص سهمیه‌ سوخت خودروهای LPG‌سوز نیز توضیح داد: سوخت LPG بسیارگران است لذا ترجیح می‌دهیم که سهمیه‌ سوخت LPG به وسایل نقلیه عمومی اختصاص یابد. از سویی مبلغی را نیز به عنوان رایانه برای کمک به تبدیل خودروهای LPG به CNG در نظر گرفته‌ایم که در دست بررسی است و به زودی اعلام می‌شود.

وی در حاشیه نشست امروز هیات دولت درباره‌ حضور شرکت‌های شل و رپسول در فاز 13 پارس جنوبی توضیح داد: به جای فاز 13 که در اختیار شل بود، مذاکراتی انجام دادیم تا راه‌کارهای جدیدی پیشنهاد شود؛ چرا که فازهای مختلفی برای همکاری وجود دارد و همین تصمیم درباره توتال نیز اعمال می‌شود.

نوذری در ادامه درباره اصلاح اساس‌نامه نفت نیز گفت: تلاش وزارت نفت این است که اصلاح این اساس‌نامه در پایان خرداد ماه عملی شود.

وی در پاسخ به این سوال که عرضه سوخت گازوئیل به شکل کارتی از چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: پایان خرداد ماه به عنوان آغاز عرضه‌ی کارتی گازوئیل اعلام شده است.

وزیر نفت درباره‌ آخرین وضعیت بازار جهانی نفت و نوسان‌های آن گفت: همه شواهد نشان می‌دهد که نفت به اندازه کافی در بازار وجود دارد و در این فصل که پالایشگاه‌ها تعمیراتی در پیش دارند، میزان نوسان‌های عادی است. البته معتقدم کاهش ارزش دلار و مشکلات اقتصادی از عوامل اصلی وضعیت نفت در بازار است.
 
 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها