جان دی بونت، خالق فیلم پرفروش «سرعت» دنباله فیلم موفق «نقطه شکست» به کارگردانی کاترین بیگلو را می‌سازد که داستان آن 20 سال پس از فیلم اول روی می‌دهد.
کد خبر: ۱۷۴۷۵۲

ورایتی اعلام کرد «نقطه شکست» سال 1991 با بازی کیانو ریوز، پاتریک سوئیزی و گری بیزی ساخته شده و ریوز در آن نقش یک مامور پلیس فدرال را بازی می‌کند که برای به دام انداختن چهار دزد بانک که از موج‌سواران کالیفرنیا جنوبی هستند، با ظاهر مبدل وارد گروه آنها می‌شود.

پیتر ایلیف فیلمنامه‌نویس فیلم اول فیلمنامه «نقطه شکست» جدید را نوشته که داستان آن 20 سال پس از ناپدید شدن شخصیت بودی، سردسته گروه تبهکار با بازی سوئیزی روی می‌دهد و ماجراها در سنگاپور و اندونزی اتفاق می‌افتد. جزئیات داستان هنوز اعلام نشده و سازندگان «نقطه شکست» با گروهی بازیگر سرشناس برای حضور در این فیلم در حال مذاکره هستند.

تولید این پروژه پاییز امسال در جنوب شرقی آسیا آغاز می‌شود. دی بونت هلندی تا پیش از آنکه در 1994 با فیلم پرفروش «سرعت» با بازی ریوز کارگردانی را تجربه کند، به عنوان یکی از فیلمبرداران سرشناس سینما شناخته می‌شد. او فیلمبرداری را از اواسط دهه 1960 در هلند آغاز کرد و در بسیاری از فیلم‌های پل ورهوفن همکاری داشت.

«جان سخت»، «شکار زیردریایی سرخ»، «اسلحه مرگبار 3» و «باران سیاه» از فیلم‌های مطرح هالیوودی او به عنوان فیلمبردار است. دی بونت در مقام کارگردان فیلم‌های «گردباد»، «سرعت 2: کنترل کشتی» ، «حضور ارواح» و «لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره زندگی» را در کارنامه دارد. فیلمساز 65 ساله در 1995 برای «سرعت» نامزد اسکار بهترین کارگردان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها