سرقت به وسیله خواهرزاده‌

گروه رسانه: دوبله 2 فیلم با سرپرستی جلال مقامی و یک فیلم با سرپرستی شروین قطعه‌ای برای پخش در ایام نوروز به پایان رسید. در دوبله فیلم قدیمی‌ «روباه های کوچک» نگین کیان‌فر به جای بت دیویس بازیگر نقش رجینا صحبت کرده است. ماجراها در اوایل قرن 20 میلادی و در یکی از شهرهای امریکا می‌گذرد. برادران رجینا از او کمک مالی می‌خواهند، اما همسر وی از کمک خودداری می‌کند. برادران با کمک خواهرزاده‌شان پول را سرقت می‌کنند و...
کد خبر: ۱۶۴۰۰۷

منوچهر اسماعیلی (هربرت مارشال / هوریس)، فریبا شاهین مقدم، امیر حکیمی، مهردادارمغان، پرویز ربیعی، شهروز ملک‌آرایی، اکبر منانی و ناصر نظامی نیز در دوبله این فیلم حضور داشته‌اند.

توطئه‌ای خنثی می‌شود

در دوبله قسمت دوم فیلم «3 ایکس» منوچهر والی‌زاده به جای آیس‌کیوب صحبت کرده است. وی ایفاگر نقش یکی از ماموران جدید طرح 3 ایکس به نام داریوش استون است. او مامور می‌شود که به واشنگتن برود و توطئه‌ای را که بر ضد دولت امریکا شکل گرفته خنثی کند. در این راه حوادث گوناگونی برای او روی می‌دهد.

امیر قطعه‌ای (ویلم دافو)، حسین عرفانی (ساموئل ال. جکسون)، شراره حضرتی، فاطمه حدادی و محمدرضا مومنی نیز در دوبله این فیلم کم‌فروش حضور داشته‌اند که با سرپرستی شروین قطعه‌ای دوبله شده است.

سرباز امریکایی‌ در عراق مفقود می‌شود

در دوبله «در دره اله» منوچهر اسماعیلی به جای تامی‌لی جونز بازیگر نقش هنک دیرفیلد صحبت کرده است. وی که در جنگ ویتنام سرباز بوده، اکنون پدر پسری است که در عراق خدمت می‌کند. وقتی به او خبر می‌دهند که پسرش مفقود شده به فورت راد می‌رود و پس از مدتی جستجو، جسد مثله و سوزانده شده وی را می‌یابد. تحقیقات بعدی با کمک بازرس سندند  با بازی چارلیز ترون و گویندگی زهره شکوفنده  حقایقی را درباره جنگ عراق آشکار می‌کند.تعدادی دیگر از دوبلورهای این فیلم عبارتند از: الیزا اورامی (سوزان ساراندون)، امیر حکیمی، مهرداد ارمغان، کامبیز شکوفنده و شایان شام‌ بیاتی.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها