مردم نیویورک: فرماندار خلافکار باید برود

به نظر می رسد عمر سیاسی الیوت اسپیتزر فرماندار ریاکار و خلافکار نیویورک به پایان رسیده باشد.
کد خبر: ۱۶۳۸۵۸

به گزارش اسوشیتدپرس از نیویورک ، بر اساس یک نظرسنجی که روز سه شنبه  انتشار یافت 70درصد مردم این شهر می گویند فرماندار باید استعفا کند و 66 درصد براین باورند که اگر اسعفا نکند باید او را با استیضاح بر کنار کرد .

نکته جالب در زندگی این مرد دروغگو این است که در شب والنتاین  که در غر ب خانواده ها با خرید و دادن هدیه صمیمیت ها را بیشتر می کنند  د ر هتلی در واشنگتن هزاران دلار پول بی زبان را خرج یک زن خود فروش می کرد و لابد در همان زمان به همسر و سه دخترش می گفت از شدت کار اداری فرصت سر خاراندن هم ندارد.

 فرماندار اسپیتزر که پیشتر دادستان کل نیویورک بود با شعار مبارزه با فساد و کجروی به فرمانداری رسید  و به علت این دروغگویی و ریاکاری است که حتی نزدیک ترین دوستان و حامیانش نیز حاضر به دفاع از او نیستند.

او از کسانی بود که پیش بینی می شد روزی رییس جمهوری امریکا بشود. البته فساد اخلاقی در میان روسای جمهوری امریکا  امر چندان نادری نیست. جان فیتز جرالد کندی در زنبارگی معروف بود به طوری که پدرش گفته بود از کودکی باید او را اخته می کرد.

ماجرای بیل کلینتون  با کار آموز کاخ سفید هم که ماه ها خبر جنجالی جهان بود. رابطه  پنهانی و نامشروع ریچارد نیکسون با یک زن سال ها وسیله باج گیری ادگار هوور رئیس پلیس فدرال امریکا از رئیس جمهوری این کشور بود.

اسپیتزر نوامبر 2006 باآرای 69 در صد رای دهندگان - که بیسابقه بود- به فرمانداری انتخاب شد.

او به امید معامله با قوه قضاییه برای نجات از پیگرد قانونی هنوز استعفا نکرده است اما 49 در صد مردم نیویورک گفته اند حتی اگر استعفا کند باید محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها