‌فیلم کمدی «نیمه‌حرفه‌ای» با بازی ویل فرل در نقش همه‌کاره یک تیم بسکتبال جمعه در نخستین روز اکران در آمریکای شمالی در 3121 سینما 5.4 میلیون دلار فروخت و در صدر جدول قرار گرفت.
کد خبر: ۱۶۲۳۲۱
ورایتی اعلام کرد فیلم «نیمه‌حرفه‌ای» را کنت آلترمن کارگردانی کرده و وودی هارلسن و آندره بنجامین دیگر بازیگران آن هستند. فرل در «نیمه‌حرفه‌ای» نقش شخصیت خودخواه جکی مون را به عهده دارد که می‌کوشد تیم بسکتبال نه‌چندان مطرح فلینت تراپیکس میشیگان را به مقام قهرمانی مسابقات NBA برساند.

تریلر سیاسی «موضع مسلط» با بازی دنیس کواید و فورست ویتکر که پرفروشترین فیلم هفته پیش بود، روز جمعه 53 درصد تماشاگران خود را از دست  داد ، با این حال در 3150 سینما 3.7 میلیون دلار فروخت و در رده دوم قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم در هشت روز 31.7 میلیون دلار شده است.

رده سوم جدول فروش جمعه از آن فیلم جدید «دیگر دختر بولین» با بازی ناتالی پورتمن ، اسکارلت جوهانسن و اریک بانا شد. این فیلم در 1166 سینما 2.8 میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت.

«دیگر دختر بولین» داستان توطئه و رومانس در دربار انگلستان و درباره دو خواهر است که تحت تاثیر بلندپروازی‌های خانواده برای جلب توجه هنری هشتم با هم رقابت می‌کنند.

فیلم افسانه‌ای علمی «جهنده» ساخته داگ لیمان با بازی هیدن کریستنسن، جمی بل و ساموئل ال.جکسن با 2.2 میلیون دلار و قرار گرفتن در رده چهارم جدول به کار خود پایان داد. این فیلم که در 3128 سینما روی پرده است، این هفته 42 درصد تماشاگران خود را از دست داد و مجموع فروش خود را در آمریکا به 61.4 رساند.

فیلم فانتزی «وقایع‌نگاری‌های اسپایدرویک» به کارگردانی مارک واترز با 1.9 میلیون دلار فروش در 3654 سینما رده پنجم را از آن خود کرد و مجموع فروش خود را نیز به 48.2 میلیون دلار رساند.

«پنه‌لوپه» دیگر فیلم تازه اکران شده این هفته با بازی کریستینا ریچی و جیمز مک‌آووی با 1.1 میلیون دلار فروش در 1196 سینما از راه یافتن به جدول پنج فیلم پرفروش بازماند.

ریچی در این فیلم به کارگردانی مارک پالانسکی نقش پرنسسی امروزی را بازی می‌کند که با دماغی شبیه پوزه خوک به دنیا آمده و این طلسم تنها زمانی شکسته می‌شود که او عشق واقعی خود را پیدا کند.

درام جنایی «پیرمردها کشوری ندارند» برادران کوئن که هفته پیش برنده چهار جایزه اسکار شد، روز جمعه در  2037 سینما حدود یک میلیون دلار فروخت و 67 میلیون دلاری شد.

«شیکاگو 10» ساخته برت مورگان با بازی جفری رایت، نیک نولتی و روی شایدر، «شهر مردان» به کارگردانی پائولو مورلی با حضور داگلاس سیلوا و دارلان کانا و «بون‌وی» ساخته کریستوفر راولی با نقش‌آفرینی جسیکا لانگ، کتی بیتس و جون آلن دیگر فیلم‌هایی هستند که از روز جمعه به طور محدود در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده رفته‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها