مهر: سازمان‌دهندگان مراسم اسکار اسامی ستارگان حاضر در هشتادمین دوره این مراسم و اعطاکنندگان جوایز برگزیدگان را اعلام کردند که در بین آنها اسامی 4 برنده رشته بازیگری دوره پیش در کنار مارتین اسکورسیزی و جورج کلونی به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۶۰۰۷۱

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد در حالی که تا چند روز پیش به واسطه اعتصاب سراسری نویسندگان سینما و تلویزیون در ایالات متحده برگزاری مراسم اسکار 2008 در هاله ابهام بود، اما پایان رسمی این اعتصاب سه ماهه دست برگزارکنندگان اسکار هشتادم را برای برنامه‌ریزی بهتر مراسم روز 24 فوریه باز کرد.

بر این اساس 4 برنده بخش بازیگری اسکار هفتاد و نهم شامل فورست ویتکر، هلن میرن، آلن آرکین و کیت هادسن در روز برگزاری مراسم اسکار در سالن کداک تیه‌تر برای اعطای جوایز برگزیدگان حاضر خواهند بود.

کیت بلانشت که امسال در 2 بخش اسکار بهترین بازیگر زن و نقش مکمل نامزد شده و جورج کلونی دیگر نامزد جوایز امسال هم جزو جایزه‌دهندگان هستند.

ایمی آدامز، جسیکا آلبا، جاش برولین، استیو کارل، پنه‌لوپه کروز، کامرون دیاز، کالین فارل، جنیفر گارنر، آن هاتاوی، کاترین هیگل، کوئین لطیفه، مارتین اسکورسیزی برنده اسکار سال قبل، جان تراولتا و زنی زلوگر هم از دیگر ستارگانی هستند که برای اعطای جایزه برندگان اسکار 2008 روی صحنه حاضر می‌شوند.

نامزدهای هشتادمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار روز 22 ژانویه 2008 (دوم بهمن) اعلام شدند و مراسم روز 24 فوریه (5 اسفند) در کداک تیه‌تر هالیوود برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها