ایسنا: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: رمزدار کردن کارت های سوخت که به صورت آزمایشی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به اجرا گذاشته شد
کد خبر: ۱۵۵۸۱۳
، رضایت بخش بوده و این امکان تا پایان آذر ماه برای همه شهرها محقق خواهد شد.
محمدرضا نعمت زاده مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از ایجاد این امکان در سراسر کشور رمزدار کردن کارت ها اجباری نخواهد بود و دارندگان کارت هوشمند می توانند به صورت اختیاری کارت خود را رمزدار کنند. او با اعلام آمادگی این شرکت برای اجرای رمزدار کردن کارت های سوخت در سراسر کشور ادامه داد: در این باره منتظر ابلاغ زمان دقیق اجرای آن از سوی ستاد تبصره 13 هستیم.
در این زمینه برنامه های آموزشی تلویزیونی و تبلیغاتی تهیه شده که بزودی پخش خواهد شد. وی افزود: اگرچه اجرای این طرح در داخل شرکت به صورت آزمایشی بوده است ، ولی جزئیات رمزدار کردن کارت های هوشمند در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
نعمت زاده به سوال ایسنا مبنی بر نتیجه نشست روز گذشته درباره بررسی جزییات افزایش سهمیه بنزین خودروهای شخصی به 120 لیتر اظهار کرد: هنوز این طرح نهایی نشده و در صورت مشخص شدن ، جزئیات آن از سوی وزیر نفت و یا ستاد تبصره 13 اعلام خواهد شد. او همچنین از 15 روزه شدن دوره صدور کارت المثنی خبر داد و تاکید کرد: عقب ماندگی ها رفع شده و از این پس کارت های المثنی قطعا 15 روزه صادر خواهد شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارت همه کسانی که اطلاعات آنها از طریق راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به ما داده شده ، صادر شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها