مرد آزارگر وقتی با سپردن وثیقه از بازداشتگاه پلیس آزاد شد، 3 ساعت پس از آزادی ، مرتکب جنایت شد.
کد خبر: ۱۵۰۰۹۱

ساعت 18.30 دوم آبان امسال یکی از اهالی خیابان ارج تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مجروحیت جوانی به نام محسن در یک درگیری خیابانی خبر داد.
به دنبال این تماس ، کارآگاهان جنایی به همراه بازپرس کشیک ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شدند و مرد مجروح را برای درمان به بیمارستان سوم شعبان منتقل کردند، اما وی براثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان جان باخت.
به دنبال مرگ مرد جوان ، جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماموران در ادامه تحقیقات از شاهدان حادثه ، موفق به دستگیری یکی از نزاع کنندگان به نام سعید شدند.
با انتقال متهم به مرکز پلیس و در بازجویی های پلیسی از وی معلوم شد که برادر 20 ساله اش به نام وحید که به اتهام آزار و اذیت یک دختر جوان ، در یکی از مراکز پلیس تهران بازداشت شده بود، 3 ساعت قبل از حادثه با سپردن وثیقه آزاد شده و برای گرفتن طلب 50 هزار تومانی اش به نزدیکی های منزل مقتول مراجعه کرده که با هم درگیر شده اند و با ضربه های چاقو وی را زخمی کرده و متواری شده است.
بنابر این گزارش ، با مشخص شدن هویت قاتل فراری ، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران ، تحقیقات گسترده ای را برای یافتن وی آغاز کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها