به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سعید کیاکجوری پیش از ظهر دوشنبه با اشاره به پروژه راه دسترسی بندر نوشهر اظهار کرد: به دلیل این که این نوع کار جدید بود، تعیین تکلیف برخی مسائل سبب طولانی شدن پروژه شده است.
وی داشتن پیچیدگی را از جمله دلایل طولانی شدن پروژهها ذکر کرد و لایروبی بندر را اصلی ترین هدف برشمرد و گفت: جذب سرمایه گذار و ارتقای ایمنی از دیگر اهداف است.
وی ادامه داد: وقتی کانال و ایمن نداشته باشیم، با مشکل برمی خوریم، گفت: پسرفت تراز آب دریای خزر از چالشها است و کاهش تراز در قسمت شمال دریا بیشتر است.
کیاکجوری تصریح کرد: ایجاد کانال دسترسی ایمن مهمترین برنامه است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با عنوان این که در حوزه دریا متولیان مختلفی وجود دارد، گفت: در حوزه محیط زیست دریایی، امنیت دریانوردی و غیره دستگاههای مختلفی تصمیم گیری میکنندو تعدد متولیان سبب شده نتوانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.
کیاکجوری با اشاره به این که کشتیهای استانداردی در حوزه دریای خزر نداریم، گفت: یک کشتی استاندارد ۲۰۰ نفری برای گردشگری دریایی خریداری شده است و امیدواریم بتوانیم در بندر نوشهر زودتر از دیگر بنادر گردشگری و سفرهای دریایی را کلید بزنیم.
وی افزود: اگر در مازندران هفت تا هشت ایستگاه مارینای گردشگری دریایی داشته باشیم جواب میدهد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: