اعتماد مردم قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ آبفا

ششمین جلسه شورای راهبردی و برنامه‌ریزی اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۸۲۱۰۱

اعتماد مردم قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ آبفا

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه، نظارت و بازرسی را از مهم‌ترین موضوعات حوزه مدیریت نوین برشمرد و گفت: کارکرد بهینه نظارتی در پیشرفت هر سازمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمد امجد، ضمن مهم دانستن نقش نظارت و بازرسی در ارتقا سطح شرکت‌های آب و فاضلاب، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قم و تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان که منجر به کاهش شکایات مردمی شده، قدردانی کرد و افزود: روند رسیدگی به شکایات در این شرکت در یک سال اخیر مطلوب بوده است.

مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم هم در این جلسه اهمیت نظارت و بازرسی در شرکت‌های آب و فاضلاب را به عنوان ابزار‌های کلیدی در مسیر بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری دانست و گفت: با اجرای دقیق نظارت‌ها، می‌توان به شناسایی نقاط ضعف و مشکلات موجود پرداخته و راهکار‌های مناسبی برای رفع آنها ارائه داد. 

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان قم هم از اعتماد بالای مردم استان قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ این شرکت خبر داد و با اشاره به ثبت بیشترین درصد شکایات مردمی از طریق این سامانه افزود: رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم و پیگیری مسائل از وظایف ذاتی ماست و شرکت آب و فاضلاب استان به این موضوع توجه جدی دارد.

عبدالحمید توکلی بینا مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفای قم را جزو پیشگامان این عرصه در کشور بیان کرد و گفت: دسترسی آسان به خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و سهولت ثبت درخواست‌ها و شکایات و پیگیری آنها از مزیت‌های این مرکز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها