شهردار در جمع بازیکنان پرسپولیس برازجان؛

برای شادی مردم و سربلندی دیارمان با تمام توان بجنگید

همزمان با آغاز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان انجام شد؛

افتتاح ۵۶ پروژه شهرداری برازجان

"مرتضی قدوسی" شهردار برازجان؛ از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۶ پروژه در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۰۵۲۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مرتضی قدوسی با اعلام اینکه از این آمار ۴۵ پروژه افتتاحیه و ۱۱ پروژه آغاز عملیات اجرایی می شود، اظهار کرد: با ایجاد عدالت در اجرای پروژه ها، در تمام نقاط شهر شاهد توسعه، پیشرفت و انجام پروژه های مختلف هستیم.
قدوسی با اشاره به بهسازی بلوار جمهوری اسلامی در محله حسین آباد، اهمیت به مناطق کم برخوردار را از اولویت های مهم مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و در این راستا افزود: اجرای آبراه کوچه های محلات کم برخوردار و احداث دو خانه فرهنگ در محلات والفجر و علی آباد نشان دهنده  اهمیت به این محلات است.
وی از اتمام ۹ پروژه پیاده روسازی به متراژ ۲۵ هزار متر مربع خبر داد و اعلام کرد: ۹ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر به متراژ ۶۰ هزار متر مربع و آسفالت کوچه های خاکی در دو فاز به متراژ ۲۴ هزار متر مربع نیز به بهره برداری رسیده است.
شهردار برازجان افزود: به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی مناطق، جدول گذاری کانیوو و اصلاح آبرو در تمامی کوچه های شهر به مساحت ۲۰ کیلومتر مربع انجام شده است.
وی از اصلاح هندسی تقاطع های کوهنورد و حماسه با هدف کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در وقت شهروندان خبر داد و افزود: بهسازی بلوارهای معلم، مولوی و رودکی با متراژ ۳ هزار و ۴۰۰ متر به اتمام رسیده است.
شهردار برازجان دیوار چینی و ساخت دیوارهای حفاظتی دره های فصلی را از جمله اقدامات مهم و ضروری این مجموعه برشمرد و افزود: در این خصوص ۵ پروژه به بهره برداری رسیده و کانال های دفع آب های سطحی به متراژ ۲ کیلومتر در شهر نیز احداث شده است.
وی با اشاره به بروزرسانی تمامی تجهیزات کارخانه های شهرداری، ادامه داد: در انجام پروژه های مختلف شهری تمامی تاسیسات آب، برق و مخابرات در مسیر را جابجا کردیم.
شهردار برازجان افتتاح ۳ پروژه فضای سبز محله ای با متراژ ۸ هزار متر مربع را از دیگر پروژه های افتتاحیه در هفته دولت بیان کرد و افزود: ۳ پروژه اجرای گذر با متراژ ۳۵ هزار متر طول و تعریض پل دره آردو « فاز ۱» نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
قدوسی از نقشه برداری حریم و محدوده قانونی شهر و طرح تفصیلی خبر داد و در این خصوص گفت: این مهم جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام شده است.
وی ضمن برشمردن پروژه های کلنگ زنی هفته دولت بیان کرد: پل و بزرگراه شهید رئیسی ( اتصال خیابان خضر به میدان شهدای خلیج فارس) با یک کیلومتر و نیم طول بزرگراه و پل با متراژ ۶۰ متر با احداث دو دهنه ۳۰ متری آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.
شهردار برازجان از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع از کوچه های شهر در فازهای ۲ و ۳ و ۵ خبر داد و افزود: استارت ۴ پروژه روکش آسفالت خیابان ها با ۸۰ هزار متر مربع، احداث سرویس های بهداشتی در سراسر شهر و خیابان ۱۲ متری انصار واقع در کوی ۲۸ هکتاری از دیگر پروژه هایی است که در این هفته عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.
 
افتتاح ۵۶ پروژه شهرداری برازجان
 
افتتاح ۵۶ پروژه شهرداری برازجان
 
افتتاح ۵۶ پروژه شهرداری برازجان
 
افتتاح ۵۶ پروژه شهرداری برازجان
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها