تپش دلایل افزایش خشونت توسط نوجوانان را بررسی می‌کند

چاقو و قمه به ‌جای کاغذ و خودکار

ببینید | زمین‌گیر شدن اراذل نظام‌آباد با شلیک پلیس

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به تیراندازی و قمه کشی در محله نظام آباد کرده بودند.
کد خبر: ۱۴۷۰۴۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سعید راستی در جمع خبرنگاران به دستگیری اراذل و اوباش اشاره و اظهار داشت: حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد چند شب گذشته ۲ گروه از اراذل و اوباش به تعداد هشت نفر در محله نظام آباد با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری‌ها منجر به استفاده از سلاح سرد و گرم از سوی آن‌ها شد.

رییس پلیس عملیات پلیس تهران بزرگ افزود: پس از درگیری اراذل و اوباش محله را ترک کردند که پس از تحقیقات میدانی و عملیاتی چهار نفر از این افراد در مخفیگاه‌ها دستگیر شدند که ۲ نفر از این افراد به دلیل مقاومت در برابر پلیس و عدم توجه به فرمان ایست با استفاده از قانون به کارگیری سلاح از سوی پلیس مورد اصابت قرار گرفته، مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ راستی تاکید کرد: چهار نفر از این افراد نیز متواری شدند و اقدامات عملیاتی برای دستگیری این افراد نیز انجام و بزودی آن‌ها نیز دستگیر می‌شوند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه همه این افراد سابقه دار بودند و سابقه شرارت و درگیری را داشتند، ادامه داد: پلیس تامین کننده امنیت مردم است و قطعا با افراد خشن و برهم زدگان امنیت مردم برخورد قاطع انجام می‌دهد.

تعداد بازدید : 69
تعداد بازدید : 49
تعداد بازدید : 37
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها