رئیس پلیس راه استان کرمانشاه؛

ترافیک در جاده‌های منتهی به مرز‌ خسروی روان است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و شرایط عادی هستیم و هیچگونه مشکلاتی در محورهای مواصلاتی استان به سمت مرز خسروی نداریم.
کد خبر: ۱۴۶۹۳۳۱

جام جم آنلاین؛ سرهنگ عبدالحسین زاری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز ۲۸ مردادماه  در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های مسیر اربعین استان، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی از دوربین‌های ثبتی، در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و شرایط عادی هستیم و هیچگونه مشکلاتی در محورهای مواصلاتی استان به سمت مرز خسروی نداریم.

 
وی با اشاره به وجود امکانات رفاهی، موکب‌ها و ایستگاه‌های استراحتی در مسیر سفر اربعین استان، گفت: ممکن است برخی‌ از زا به دلیل گرمای هوا ساعات شب را برای تردد انتخاب کنند که توصیه می‌شود با توجه به کاهش میدان دید در این ساعت‌ها و خستگی، زمان مناسبی را برای استراحت در نظر بگیرند.
 
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین تصادفات در ساعات پایانی شب و اولیه بامداد اتفاق می‌افتد، افزود: زائران حتما پس از بازگشت از سفر استراحت کنند و این موضوع را در نظر بگیرند که خستگی ناشی از چند صد کیلومتر پیاده‌روی می‌تواند باعث تصادف شود.وی با بیان اینکه با بیان اینکه استراحت‌گاه‌هایی در طول مسیر و محورهای مواصلاتی برای زائران درنظر گرفته شده است، گفت: توصیه می‌شود زائران در مسیر بازگشت حتما در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه برابر بررسیهای صورت گرفته سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات در ایام اربعین بوده است، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از تصادفات جاده‌ای به این دلایل بوده است.زارع در پایان، عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم، از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین عنوان کرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران و مسافران خواهند شتافت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها