پاسخی آشکار و قاطع به رژیم صهیونیستی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

پاسخی آشکار و قاطع به رژیم صهیونیستی

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

آمریکا همدست اقدامات تروریستی اسرائیل

 رژیم صهیونیستی قطعا با حمایت آمریکا به اقدامات تروریستی دست می‌زند، مقامات آمریکایی بار‌ها و بدون هیچ لکنت زبانی گفته‌اند که وظیفه دارند ماشین جنگی اسرائیل را تجهیز کنند و اجازه قتل عام زنان و کودکان را به این رژیم جنایتکار بدهند.
 رژیم صهیونیستی قطعا با حمایت آمریکا به اقدامات تروریستی دست می‌زند، مقامات آمریکایی بار‌ها و بدون هیچ لکنت زبانی گفته‌اند که وظیفه دارند ماشین جنگی اسرائیل را تجهیز کنند و اجازه قتل عام زنان و کودکان را به این رژیم جنایتکار بدهند.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۵۰
نویسنده مجتبی یوسفی | عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی

شهادت مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس فصل جدیدی را رقم زده است، چراکه این روز‌ها شاهد افزایش اشتراک نظر، وحدت، همراهی، همدلی و هم‌افزایی بین محور مقاومت و کشور‌های اسلامی و آزاده جهان هستیم. این مهم به خوبی در مراسم تشییع جنازه باشکوه این شهید بزرگوار به نمایش گذاشته شد. به همین دلیل می‌توان گفت خون پاک این شهید فصل جدیدی را ایجاد کرده است و ان‌شاء‌الله در آینده اسماعیل هنیه‌هایی به وجود خواهند آمد و مسیر این مجاهد را ادامه خواهند داد.

در چند روز اخیر نیز بار‌ها بر لزوم خونخواهی شهید هنیه تاکید شده است، فراموش نکنیم که ایشان مهمان رسمی ما بود و با گذرنامه دیپلماتیک و با دعوت رسمی در مراسم تحلیف رئیس جمهور شرکت کرده بود. تمثیلی عربی وجود دارد با این مضمون که هر که مهمان مرا بکشد، مرا کشته است. در واقع خونخواهی این شهید وارسته وظیفه ماست. ما ایرانیان در مهمان نوازی سابقه‌ای چند هزار ساله داریم و برای‌مان سخت است که مهمان ما را به شهادت برسانند.

به این ترتیب باید تاکید کرد که ما با باندی جنایتکار به اسم رژیم صهیونیستی روبرو هستیم. رژیم صهیونیستی و حامیان آن مانند دژخیمانی هستند که فقط زبان زور را می‌فهمند در واقع تنها زبان زور مانع ماشین جنگی و تروریسم دولتی آن‌ها خواهد شد. اساس و بنیان رژیم صهیونیستی با جنگ است و برای بازدارندگی از این خوی‌درندگی آن‌ها باید از زبان زور استفاده کرد. لازم به یادآوری است که آن‌ها مدتی شعار از نیل تا فرات را سر می‌دادند. به همین دلیل از طریق جنگ کشور‌هایی را غصب کردند. اما زمانی جلوی ماشین جنگی و خوی درندگی آن‌ها گرفته شد و رژیم صهیونیستی دور خود دیوار حائل را کشید که محور مقاومت به مبارزه با آن‌ها برخاست. البته برای مدتی مبارزان فلسطینی با سنگ با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کردند و در این راه مجاهدان زیادی به شهادت رسیدند. اما خون این شهدا عملیات طوفان الاقصی را رقم زد.

 با این حال رژیم صهیونیستی پس از شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر در غزه هنوز نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند. به همین دلیل به ترور روی آورده است و در لبنان و ایران به اقدامات تروریستی و خرابکارانه دست می‌زند. به این شکل رژیم صهیونیستی برخلاف همه پروتکل‌های بین‌المللی مهمان رسمی ما را به شهادت رساند البته مقامات رژیم صهیونیستی قطعا با حمایت آمریکا این اقدام تروریستی را انجام داده‌اند. چراکه مقامات آمریکایی نیز این روز‌ها بدون هیچ لکنت زبانی می‌گویند، وظیفه دارند که ماشین جنگی اسرائیل را تجهیز کنند و اجازه قتل عام زنان و کودکان را به این رژیم جنایتکار بدهند.

این در حالی است که آمریکایی‌ها هزاران کیلومتر از کشور خود فاصله گرفته‌اند و با حمایت از رژیم صهیونیستی در منطقه ما ایجاد ناآرامی می‌کنند.

به این ترتیب در عملیات خونخواهی شهید هنیه ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که رژیم صهیونیستی مجازاتی سخت را تجربه کند و دیگر به خود اجازه چنین اقدامات تروریستی را ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها