پاسخی آشکار و قاطع به رژیم صهیونیستی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

پاسخی آشکار و قاطع به رژیم صهیونیستی

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

مجازات سخت در انتظار باند جنایتکار

مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است تا به این شکل قدرت جمهوری اسلامی ایران را عمیقا درک کند.
مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است تا به این شکل قدرت جمهوری اسلامی ایران را عمیقا درک کند.
کد خبر: ۱۴۶۷۳۱۲
نویسنده احمد عجم | عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند و مسئولان امنیتی کشور نیز به آن اشاره کرد‌ه‌اند، جمهوری اسلامی ایران در خصوص ترور مهمان عزیز خود خونخواهی خواهد کرد. در واقع مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است تا به این شکل قدرت جمهوری اسلامی ایران را عمیقا درک کنند. به عبارت دیگر عملیات خونخواهی مهمان کشورمان باید بگونه‌ای انجام گیرد که پشیمان کننده و بازدارنده باشد تا مقامات رژیم صهیونیستی دیگر به فکر ترور نیفتند.

به این ترتیب پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی محکم، قاطع و به موقع باید انجام شود. البته برای این مهم نباید شتابزده عمل کرد. در واقع دستگاه‌های امنیتی کشور باید به گونه‌ای پاسخ ترور مهمان عزیز ما را بدهند که بتوان از آن به درستی تعبیر خونخواهی داشت.

لازم به یادآوری است که شهید اسماعیل هنیه به عنوان دیپلمات وارد کشورمان شده و مهمان رسمی رئیس جمهور محترم کشورمان بودند. به همین دلیل این حق برای جمهوری اسلامی محفوظ است تا از طریق نهاد‌های بین‌المللی نیز به این مساله رسیدگی کنند. البته نحوه رسیدگی این نهاد‌ها بحث دیگری است. اما ما در این خصوص نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم. به همین دلیل نمایندگان ایران در سازمان ملل رسیدگی به این مساله را آغاز کرده‌اند. 

در این بین نباید فراموش کرد که اقدامات تروریستی بنیامین نتانیاهو پس از سفر اخیرش به آمریکا و دیدار با نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش پیدا کرده است. در واقع نمی‌توان حمایت‌های آمریکا و رد پای آن‌ها را در این اقدامات تروریستی ندیده گرفت. حتی اگر آن‌ها این رویکرد را کتمان کنند، برای ما مشخص است که مقامات رژیم صهیونیستی بدون اجازه و هماهنگی با آمریکایی‌ها قطعا دست به چنین اقداماتی نمی‌زدنند. به عبارت دیگر آن‌ها بدون چراغ سبز آمریکا نمی‌توانستند اینکار را انجام دهند.

این در حالی است که ماهیت رژیم صهیونیستی بر ترور، ارعاب و وحشت استوار است. آن‌ها در خصوص جریان مقاومت تحلیل اشتباهی دارند و تصور می‌کنند با ترور و حذف فیزیکی می‌توانند امتیازاتی به دست بیاورند. اما اینگونه نیست و خون شهیدانی مانند قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و فواد شکر سبب افزایش انسجام و ایستادگی محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایادی حامی او خواهد شد.

به عبارت دیگر می‌توان گفت همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند ما با یک باند جنایتکار روبرو هستیم و این مساله دیگر قابل کتمان نیست، چراکه دنیا با ماهیت جنایتکار و تروریست رژیم صهیونیستی آشنا شده است. البته باید تاکید کرد که این اقدامات رژیم صهیونیستی سقوط آن‌ها را سرعت بخشیده است. در واقع مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهند. اما سقوط این رژیم شروع شده است و آن‌ها مانند آدم ناتوانی که گوشه رینگ گیر افتاده است، دست و پا می‌زنند. این در حالی است که قرآن کریم نیز وعده داده که مستضعفین حاکم و پیروز دنیا خواهند بود. انشاء الله این اتفاق با حذف و اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها